גישור גירושין
קרדיט: canva

מקרים שונים עלולים להוביל לא מעטים מאיתנו אל כדי צורך של התערבות איש מקצוע, כמו מקרים של גירושים אשר במרבית המקרים יתלווה בלא מעט יצרים ובכעסים של כל אחד מהצדדים. על כן בשנים האחרונות אחד מהכלים המשפטיים המעולים הוא לא אחר מאשר גישור גירושין, המצליח לפרוס את כל הסוגיות השונות שבין בני הזוג ולהגיע לכדי הסכמות מתאימות לכל אחד מהצדדים. כך ניתן לחסוך לא מעט כאב ראש, גם להגיע אל החלטות קריטיות בצורה מושכלת ומיטבית לכל צד וגם לשמור על בריאותו של כל אחד מהצדדים. לכן אחת ההמלצות במקרים שכאלו היא פנייה אל משרד עורכי הדין משרד עורכי הדין אלינור ליבוביץ, המתמחה בתחום הגישור ודיני משפחה מעל לעשרים שנים.

עולם המשפטים רווי בלא מעט יצרים ודרישות מכל צד

על כן כאשר מדובר בהליכים של גירושין חשוב לזכור כי מקרים שכאלו עלולים להכליל לא מעט גורמים ומאפיינים שונים. חלק מאותם מאפיינים יכללו את טובתם של הילדים, את חילוק הנכסים שבין ההורים, את עלויות הגידול שונות ואפילו את הסדרי הראייה ועוד. על כן גישור גירושין נעשה כיום ראשית על מנת להימנע מהסדרי וצווים משפטיים, ושנית על מנת להגיע לכדי הסדר אפקטיבי ורלוונטי עבור כל הצדדים המעורבים. על כן מגשר המתמחה בתחום זה יאפשר הכלה ואוזן קשבת לכל הצדדים, תוך כדי יכולת שמירה על זכויותיו המשפטיות של כל הורה ובצורה רגועה ומאפשרת.

גם בעבור מקרים מורכבים

כמו שציינו מעל הליך הגירושין עלול לגלם בתוכו מגוון רחב של רגשות, כאשר לא מעט מהמקרים הללו מגיעים אל בתי המשפט ולעיתים שלא בצדק. לכן גישור גירושין יאפשר גם למקרים מורכבים, אשר כוללים חלוקה של נכסים מורכבת או אפילו חלוקה של ממון, לכדי פשרות אמיצות ומוסכמות על כל הצדדים. הליך זה יימנע גם צווים שונים של בית משפט, הליכים מורכבים אשר יכללו גם ירידה אל פרטים קטנים ושוליים וכמובן הדרדרות ביחסים בין הזוגות המתגרשים. ובכדי להבטיח גישור מעולה ואפקטיבי, מומלץ לפנות אל משרד עורכי הדין אלינור ליבוביץ.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here