אריזות לחנות אונליין

אחד שעל פיו ניתן לאפיין את העשור האחרון – הוא התפתחות העצומה שחלה בכל מה שקשור בקניות אונליין. כמעט כל רשת שמכבדת את עצמה, בין אם מדובר בסופרמרקטים, רשתות אופנה, רשתות חשמל וכדומה, מפעילה אתר קניות ברשת ממנו הצרכנים יכולים להזמין את המוצרים השונים – ישירות מהמחשב. בנוסף, קיימות לא מעט חברות שהנוכחות העיקרית שלהן היא בהכרח דיגיטלית, והחנויות שהן מפעילות הן אך ורק וירטואליות. ואם אתם בעלים של חנות אינטרנטית שכזו, ישנם שלל דברים שאתם יודעים שאתם צריכים לשים אליו לב בשרשרת האספקה. אבל האם אי פעם עצרתם רגע לחשוב מה המשמעות של האריזות השונות עמן אתם שולחים את המוצרים שלכם לבית הלקוח? ובפרט – החשיבות שאותן אריזות יהיהו ממותגות בהתאם לעסק שלכם? הנה כמה סיבות למה חשוב לוודא שכל אריזה ואריזה שיוצאת מהחנות האינטרנטית שלכם – תהיה ממותגת.

הייצוג שלכם אל מול הלקוחות

אחד החסרונות (או היתרונות, תלוי את מי שואלים) בהפעלת חנות אונליין, הוא אובדן הקשר הישיר עם הלקוח. למעשה, אין לכם אינטרקציה ממשית עם הלקוחות שמזמינים ממכם מוצרים שונים מה שאומר שאין לכם יכולת לפרסם או לשווק את את עצמיכם באופן ישיר אל מול הלקוחות. במצב כזה, האריזות של המוצרים שלכם, בין מדובר באריזות נייר או באריזות קטון, הופכות להיות הפנים של העסק שלכם אל מול הלקוח. אריזות קרטון ממותגות לדוגמה, יכולות לעזור ללקוח לזכור אתכם יותר טוב בהזמנה הבאה, ולצרוב את אצלו בתודעה את העסק שלכם בצורה ייצוגית ומעשית יותר.

בין שלל מארזים וחבילות

אם יש משהו אחד שאתם יכולים להיות בטוחים בו, הוא שהלקוח שלכם מקבל לא מעט חבילות במהלך החודש או אפילו השבוע. כי כפי שכבר ציינו, העולם הצרכני עבר לדיגיטל, לכן, לא מן הנמנע שכאשר הוא אוסף את החבילה שלכם מהדואר או מקבל אותה מהשליח, הוא אוסף ומקבל גם חבילות נוספות. אריזה ממותגת, עוזרת לו לאתר אתכם בקלות, וגם גורמת לכם לבלוט בצורה מרשימה יותר מעל החבילות.

אריזה ממותגת – לרושם חיובי יותר

כאשר אתם מאבדים את הקשר הישיר שלכם עם הלקוח, אתם מאבדים גם את האפשרות להשאיר עליו רושם חיובי של עסק מהימן ומכובד. לעומת זאת, אריזות ממותגות, כמו אריזות קרטון ממותגות עם צבעי החברה והלוגו שלה, מקנות ללקוח את התחושה שמדובר במקום שהוא יותר מסתם חברה מסחרית – אלא במותג של ממש.

לסיכום, אי אפשר להתכחש לעובדה שמיתוג האריזות ללקוחות שלכם, יכול לעזור לכם לשפר את התודעה השיווקית שלכם, אל מול הלקוח.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here