קרדיט: Freepik.com

הצעת נישואין, שלפת טבעת וכעת את עתידים להתחתן. חתונות הן דבר מרגש מאוד שכן הן הטקס אשר מחבר יחד בברית הנישואין זוג אנשים, שהחליטו לחיות זה לצד זה למשך כל חייהם. זוגות במעמד זה, לא חושבים על העתיד, ולא מעלים על דעתם כי עשוי לקרות משהו לקשר בהמשך. בתחילת הקשר- מוסד הנישואין הוא רומנטי, סקסי והאהבה בין בני זוג אינה מסתכמת במסמך או שניים. הלך הרוח הזה מונע מרבים לנסח הסכם ממון לפני נישואיןמסמך משפטי שנחתם בין בני הזוג טרם מיסוד הקשר שמטרתו להסדיר עניינים שונים בחיי הזוגיות. מסמך זה מתייחס לנושאים כלכליים, נושאי רכוש ואופן חלוקתם במקרה של גירושין. הסכם הממון הוא מסמך משפטי מחייב שנותן "הוראות הפעלה" בחלקים שונים של הזוגיות או סיום הזוגיות.

עו"ד הילה וינטראוב היא עורכת דין בעלת ותק וניסיון מקצועי, אשר מתמחה בדיני משפחה וגירושין הכוללים בין היתר הסכמי ממון, ברגישות ובמקצועיות.

 

סיום נישואין

גירושין הם תהליך בו זוג נשוי, מחליט להביא את ברית הנישואים לסיומם. זהו תהליך שלעיתים קורה בהסכמה בנועם ולעיתים בוויכוחים רבים ויכול להגיע לפינות  לא נעימות בכלל. קיימות סיבות רבות לגירושין, והם לא שמורות רק למצבי קיצון- גירושין יכולים להתרחש כתוצאה מרצונות שונים של בני הזוג מהמשך חייהם, מיצוי הליכי גישור וטיפול במערכת היחסים, חוסר אהבה והחלטה על חיים נפרדים. אם בעבר תהליכי הגירושין היו נפוצים פחות, כיום, הליך הגירושים הוא הליך נפוץ מאוד. עורכת דין גירושין היא האדם אליו יש לפנות בתהליך זה, בכדי למצות את כל הזכויות ולבצע את התהליך בצורה נכונה ופשוטה.

 

אבהות

לעיתים בסרטים אנו נתקלים במצבים בהם האב שגידל את הילד אינו בטוח אם הוא הילד שלו, או שאב לא ביולוגי שגידל את הקטין כל חייו טוען כי הוא האב לגל דבר. גם בחיים האמתיים מצבים כאלו ודומים להם יכולים להתרחש. במצבים כאלו, נפתח הליך תביעת אהבות – הליך משפטי לכל דבר, שמטרתו לקבוע אם אדם מסויים הוא האב של אותו קטין. תביעת האבהות אינה חייבת להיות מלווה בבדיקה גנטית וניתן לבחון זאת באמצעים אחרים. חשוב לדעת, כי לתביעת אבהות יש משמעות רחבה מעבר לטיפול בילד וקיימות השלכות משפטיות כתוצאה מהגדרה זו.

עו"ד הילה וינטראוב היא עורכת דין המתמחה בדיני משפחה ומגשרת, בעלת ותק רב וניסיון מקצועי רב הכולל את גישתה הרגישה לטיפול בנושאים עדינים אלו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here