credit: canva.com

בטון מוחלק מחיר למטר נקבע על פי פרמטרים שונים. גודל השטח שיש להחליק, סוג המכשיר עימו משתמשים ועוד. הטווח הינו בין 100 ל300 ₪ למ"ר. בטון מוחלק יכול לשמש כחיפוי רצפה נהדר לתוך הבית כמו גם לחצרות וגינות. הוא חזק ועמיד, בעל מראה נאה, קל יישום ולתחזוקה וזול יחסית לחיפויים אחרים. חברת "החלקות החלקות" עוסקת בנושא וניתן לקבל אצלה מידע רלוונטי.

בטון מוחלק מחיר למטר – נקבע לאחר משא ומתן

בטון מוחלק מחיר למטר סופי תלוי במשתנים שונים. אנשים הרוצים משטח בטון מוחלק איכותי לא יתפשרו וידרשו את הטוב ביותר. הבטון לחללים הפנימיים חייב להיות עם גימור מושלם. ניתן, כמובן, לבחור גוונים שונים ולעצב דוגמאות מגוונות עליו. זאת לטובת עיצוב פנימי נאה המוסיף לאווירה. המגוון הרחב של הדוגמאות והצבעים מסייע למעצבים בעת שהם מתכננים את קו העיצוב המוביל. הבטון עשוי מחומרים הכוללים מלט, חול ועוד. המינון של התערובת שונה מתערובת המיועדת ליציקה. הכמויות גדולות יותר, מונעות סדקים ומסייעות לעיבוד קל ומוצלח יותר. הבטון משתלב נהדר עם חומרים אותם נהוג להכניס לבית או לגינה. כך, עץ, מתכת, זכוכית, פלסטיק ועוד.

יישום מהיר ומקצועי

יש לפרק ריצוף קודם – אם קיים כזה. ליישר את המשטח, להדקו ולנקותו משאריות חומרי בנייה. לאחר מכן, יוצקים את הבטון ומפלסים לגובה הרצוי. ממתינים לייבוש ומפזרים באופן ידני אבקה מקשרת בגוון אותו רוצים. לאחר מכן מחליקים באמצעות הליקופטר המיועד למשימות אלו. בשלב זה ניתן לעצב את הדוגמאות השונות. בהמשך, מבצעים חיתוכים למניעת סדקים ומורחים סילר להברקה ולשיפור עמידות.

שירות מקיף

חברת "החלקות החלקות" עוסקת בנושא ומומלץ לקבל ממנה שירות מקיף המלווה ביחס אישי. הוא מקצועי וכולל ייעוץ, גימור מושלם, עמידה בלוח זמנים, מחירים נוחים וכדומה. מנהלי החברה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהכרת הנושא לעומק ולאורך שנים, וכן ממתן שירותים איכותיים ללקוחות מגוונים. בשרות החברה קיימת תשתית מעולה הכוללת צוותים מיומנים. השימוש ייעשה אך ורק בחומרים תקניים. מנהלי החברה ישמחו לשרת כל לקוח חדש או חוזר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here