אולפן גרין סקרין
קרדיט: zangmusic.org

מהו אולפן גרין סקרין

אולפן גרין סקרין הוא אולפן אשר צבוע בצבע ירוק בגוון מיוחד, אשר מאפשר להשתיל כל תמונה, כיתוב סרטון או גרפיקה שנרצה לצד האובייקטים או האנשים המצולמים. אולפן גרין סקרין משמש להקלטה של שידורים טלוויזיוניים ואינטרנטיים, הפקת פרסומות, סרטי תדמית ואפילו סרטי בר/בת מצווה. היתרון הגדול שטמון בו, הוא העובדה כי אין צורך להרכיב בכל פרויקט ציוד רקע חדש, אלא ניתן לבחור ולהחליף רקעים בכל עת. חלק מאולפני הגרין סקרין מאפשרים גם לעשות שימוש באביזרי גרין לצד האולפן עצמו, כך שגם עליהם ניתן להדביק גרפיקה מתאימה בהתאם לפרויקט הצילום.

זאנג אולפן הקלטות והפקות הוא אולפן מקצועי המספק שירותים של הפקת פרויקטים מוזיקליים, הקלטות וסרטוני תדמית. מייסד האולפן, מביא עמו את הידע המקצועי שאותו רכש במוסדות מובילים בחול אל האולפן.

להשתנות בהתאם

כיום, לאור שינויים רבים בטכנולוגיה, בחברה ובסביבה שלנו, הדרך לצרוך תכנים, לראות טלוויזיה או הרצאות עברה אל הממד הדיגיטלי. בתקופה בה מגיבה עולמית פרצה לחיינו ושמירה על ריחוק חברתי הפכה לחובה, אנו מתקשרים דרך המסכים, בעיקר דרך המחשב או הטלפון הנייד. קודם כל, ההשפעה הטכנולוגית באה לידי ביטוי בעובדה כי אין צורך עוד להקים אולפנים מסיבים וגדולים, לשידור חדשות או תכנים אחרים ואין צורך יותר בתפאורה שנבנית בעבור פרויקט אחד כל פעם. אלא, במקום זה, נעשה שימוש באולפן גרין סקרין המאפשר הקרנה והשתלה של מגוון רקעים, תמונות וסרטונים בהתאם במיידיות יחסית ובמחירים זולים יותר. בנוסף, אולפני גרין סקרין מתאימים גם לכנסים או הרצאות המשודרות באופן וירטואלי למגוון של אנשים.

בעולם של היום- התדמית היא הכול

גם נישת עולם העסקים והתדמית הושפעה רבות מהחידושים הטכנולוגיים. כיום, כל עסק נדרש "לקיום" גם במרחב הדיגיטלי- כי ככה היום אנו מחפשים עסקים, שומעים חוות דעות, מגבשים דעה ובוחרים איך ובמי לבחור. ולכן, שמירה על תדמית טובה, נקייה וחיובית תאפשר המשך קיום פורה של העסק ואפילו התרחבות וגדילה. לתדמית וקיום וירטואלי יש שני צדדים- הלקוחות וכמובן שהעסק. אז כדי לשלוט בנרטיב ובתדמית, בין אם כדי לקבע אותה בדעת הקהל, ובין אם לשפר אותה, עסקים רבים בוחרים לצלם סרטוני תדמית באמצעות אולפן גרין סקרין.

זאנג אולפן הקלטות והפקות הוא אולפן המספק שירותי הפקה, של פרויקטים מוזיקליים, סרטוני תדמית, הקלטות ועוד. האולפן מספק שירותים ברמה גבוהה תוך שימוש בידע מקצועי נרחב לצד שימוש בציוד מתקדם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here