credit Pixabay

עולם האופנה הוא עולם אקזוטי שמאז ומתמיד אהב בגדי ים. אין שנה שלא רואים שפע של תצוגות המציגות את מיטב החידושים בתחום. בגדי ים ארוכים וצרים, רחבים ועגולים. יש אפילו בגדי ים מבדים שקופים. היום עושים בגדי ים מכל הסוגים ומכל המידות. אנשים רבים מגיעים מכל העולם במטרה לחזות בטרנדים החדשים של עולם בגדי הים. אחד המותגים הישראליים שנהגו להציג בפריז הוא גוטקס, שייצר בגדי ים מרהיבים וחדשים מסוגם. הוא היה פורץ דרך ואין אחת שלא לבשה גוטקס בזמנו. בתצוגה שלהם היה ניתן לראות מגוון רחב של סוגים כמו ביקיני בגדי ים שלמים, תחתון ברזילאי ועוד. כיום, אם תלכו אל מאי עברי סווים תוכלו להתעדכן בטרנדים החמים ביותר ולמצוא את בגד הים הטרנדי המתאים לכן בצורה האידיאלית.

האי ביקיני בגדי ים אקזוטיים

לאלו שלא מכירים את סיפורו המפורסם של בגד הים, בשנת 1946 הומצאה הגרסה המודרנית של ביקיני בגדי ים. שלמים ומחולקים היו לפני כן, אך הביקיני הביא איתו בשורה חדשה ומינימליסטית. הוא היה זעיר, קטנטן וחשף את הגוף כמה שאפשר. בנוסף, הוא ניסה לכסות את המינימום הנדרש. שמו של בגד ים הגיע על שמו של אי באוקיינוס השקט שנקרא ביקיני. האי היה מקום ניסויים עבור פצצת האטום שהומצאה באותה תקופה. המעצבים האמינו שהתגובה לבגד הים תהיה נדהמת ואטומית, בדומה ליחס לפצצת האטום וההתרשמות שהייתה באותה התקופה ממנה. שם זה דבק בבגד הים עד לימינו.

צורות שונות לנשים שונות

כל אחת שרוצה להתחדש בבגד ים חדש יכולה לעשות זאת בקלות. ביקיני בגדי ים שלמים או בגדי ים בצורות אחרות הן אופציה מעולה למשימה. חשוב מאוד לאחד גם בגד ים שייחד אותנו ויהיה שונה משל בנות אחרות. ניקח לדוגמה את הביקיני, ניתן למצוא שלל צורות של בגד הים. לדוגמא יש את אלו שיעדיפו את הצורה הקלאסית של שני משולשים. יש כאלו שיעדיפו צורה אחרת לדוגמת שני עיגולים. אחרות יעדיפו צורה ייחודית אף יותר של כוכב לדוגמה. בחברת מאי עברי סווים הידועה בתחומה תוכלו למצוא בגדי ים שייחדו אתכן ויתפסו את העין. חייגו להזמנות ומידע נוסף 052-3515602

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here