קרדיט: pixabay

אחד התחומים שמרתקים את המין האנושי מאז ומעולם הוא תחום הקרימינולוגיה – חקר הפשיעה והעבריינות בחברה האנושית. עולם הפשע האפל היה ועודנו תחום מחקר מופלא שהיווה קרקע פורייה לספרים, סרטי קולנוע וסדרות טלוויזיה שכבשו את ליבנו לאורך ההיסטוריה ועיצבו את התרבות האנושית. בתור תחום כה מרתק, עולם הקרימינולוגיה הינו נושא מצוין איתו תוכלו להעשיר את עולמם של העובדים שלכם ולתת להם חוויה שתרחיב את האופקים שלהם ותעודד אותם לחשוב באופן מקורי ויצירתי. קרימינולוג, יצבע לכם את ההרצאה בגוונים שטרם הכרתם

הרצאות מתחום הקרימינולוגיה

הרצאה מעניינת היא דרך מעולה לתת לעובדים שלכם מקום ללמוד ולהתפתח במסגרת העסק או הארגון וגם במסגרת חייהם האישיים. הרצאות מתחום הקרימינולוגיה, מבטיחות את ההתעניינות של העובדים שלכם ומספקות מגוון כלים וכישורים בהם יוכלו להשתמש לטובת שיפור הביצועים והפיתוח שלהם ושל העסק. הרצאות העוסקות בתחום הקרימינולוגיה מספקות לנו הצצה לצדדים האפלים והחשוכים שלנו, ונותנות לנו דרך להבין כיצד אנשים פועלים אל מול אותם כוחות אופל המשתוללים ללא הרף בחברה בה אנו חיים וכיצד להתמודד עימם.

הרצאה מוצלחת היא דרך מעולה ליצור שיח, לעורר חשיבה עצמאית ויצירתיות אצל העובדים שלכם, ובאופן ישיר לתרום לפיתוח העצמי שלהם וכן לפיתוח של העסק או הארגון אליו אתם משתייכים. מה שהופך את הקרימינולוגיה לנושא כל כך מוצלח להרצאות מסוג זה היא העבודה שבניגוד לתחומים אחרים, היא מצליחה כמעט תמיד לעורר את העניין והסקרנות של כל פלחי האוכלוסייה, שכן הנושאים האלו נוגעים לכל אדם באשר הוא. מוטב שמי שירצה הוא קרימינולוג מומחה.

תנו לעובדים שלכם מתנה בלתי נשכחת

בעוד שמתנות חומריות הן דבר נחמד להעניק לעובדים שלכם, רוב הסיכויים שלאחר כמה שימושים בה המתנה תמצא את עצמה מונחת בצד במקרה הטוב, או בפח במקרה הפחות טוב. הרצאה טובה ומרתקת לעומת זאת, היא משהו שהעובדים שלכם יוכלו לקחת איתם לנצח. אחרי הכל – אין מחיר לידע, במיוחד כזה שמעודד אותנו לחשוב באופן יצירתי ועצמאי. פרופסור ארנון אדלשטיין הינו מרצה וותיק ומנוסה מתחום הקרימינולוגיה והסוציולוגיה, לו ניסיון של שנים בהעברת הרצאות לעובדים, ארגונים וחוגי בית, מה שהופך אותו לאחד המרצים המבוקשים ביותר בתחום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here