קרדיט: שירת השדה

כשיוצאים לאכול בחוץ זה לא תמיד כולל ישיבה במסעדה. יש גם חוויות אחרות לגמרי שמאפשרות לאנשים להתוודע לטבע ביופיו. סדנת בישול בטבע מאפשרת לכם להכיר את האפשרויות שגדלות ביער ובשדה ולהתפעל מהצומח דרך הצלחת, אבל לפני כן ללמוד להכין ממנו מטעמים. כולנו גדלנו על סיפורי הסבתות מהארץ ומהעולם על בישול עם "מה שיש" וזה כלל בדרך כלל מה שצמח ליד הבית, בתקופה שבה היו מחוברים לטבע יותר. אין שום סיבה לוותר על זה, במיוחד אחרי שנתיים שלימדו את האנושות שהבלתי צפוי עשוי להתקיל אותנו עם הצורך ללמוד לשרוד על מה שיש. בחברת שירת השדה שמחים ללמד אתכם לבשל אוכל נפלא מכל מה שאתם יכולים ללקט בשדות ובחורשות למיניהן, ועוד להרגיש נפלא בזכות הבריאות.

למה סדנת בישול בטבע היא רעיון נפלא ומועיל?

  • ראשית, הגיע הזמן לצאת לטבע ולנשום אוויר צח, במיוחד אם אתם עירוניים שלא יודעים בכלל איך זה לשבת כמה שעות בשדה ולהתרגע בלי מסכים. האוויר הצח והחמצן משנים לחלוטין את מצב הצבירה שלנו ואנחנו נרגעים ומתחילים להבין שהעולם בנוי מהרבה יותר מאשר מה שהתרגלנו אליו ויש סיכוי רב שניפתח לכל האפשרויות המקסימות.
  • שנית, אין חוויה גדולה ויפה מלזהות צמחים שצומחים בסביבת המחיה שלכם ולדעת מה לעשות בהם. זאת חוויה מעצימה ותחושה נהדרת שתוכלו להסתדר תמיד בכל מקום ולדאוג לעצמכם. ההיכרות עם הטבע מפחיתה גם את החרדה ממנו ולכן גם מעודדת אנשים לצאת אליו עוד וההשפעה החיובית נמשכת גם כשחוזרים הביתה ולעבודה.
  • זיכרונות יפים שצוברים עם הילדים מלווים אותם כל החיים וזוהי סדנה נהדרת שבה היצירתיות והטבע משתבלים. לבשל עם הילדים והמשפחה או עם חברים זה תמיד גיבוש נהדר והיתרונות המועילים של השהות בצוותא יכולים ללוות אתכם גם לשגרה. חבל לוותר על זה.

לבשל עם המומחים בטבע

סדנת בישול שאפשר לערוך בטבע היא אחת החוויות שחברת שירת השדה מציעה לכם בטבע הנהדר של ארצנו. יש כל כך הרבה מה ללמוד ותתפלאו לגלות שיש הרבה יותר מאשר מה שחשבתם עד כה. החברה מנוסה ומתמחה בתחום זה כבר שנים רבות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here