עורך דין מכירת דירה
Credit: Pixabay.com

עורך דין שמתמחה בפלילים יוכל לעזור לנו בכל מיני עבירות שיאשימו אותנו בהן, בין היתר עבירות שקשורות בעבירות מין שונות. עורך דין עבירות מין מקצועי ומנוסה יכיר את העולם המשפטי הפלילי ובפרט את עבירות המין השונות. בין היתר העבירות המוכרות הן הטרדה מינית, אונס, בעילה אסורה בהסכמה, מעשה סדום, מעש מגונה וכו'. מדובר בהאשמות קשות שהמחוקק, הציבור ובית המשפט רואים בחומרה, בוודאי בשנים האחרונות לאחר שיותר וייותר סיפורים מסוג זה נחשפים לגבי אנשים בפרופיל תקשורתי גבוה. כאשר אפילו נשיא מדינה לשעבר נחקר, הואשם ונשפט לגבי עבירות מין אין ספק כי אין אזרח שמעל החוק בנושא זה.

למי לפנות כשהאשימו אותי בביצוע עבירות אלימות

כפי שאמר ראש הממשלה המנוח אלימות היא כרסום יסוד הדמוקרטיה. אין ספק ששימוש באלימות מוצדק רק כאשר אנו מוכרחים להשתמש בה, למשל אם תוקפים אותנו ואנו צריכים להגן על עצמנו. אך יש מקרים בהם בלי כוונה ניגרר למצב של אלימות שהינו בתחום האפור. אם האשימו אתכם בביצוע עבירות אלימות כלשהן תוכלו לפנות ל- עורך דין עבירות אלימות שבקיא בתחום ויש לו ניסיון של סיוע לאנשים שהואשמו בעבירות מסוג זה בעבר. אותו איש מקצוע יוכל לסייע לכם להתמודד אם אותן האשמות, שהתיק ייסגר או שתצאו זכאים בבית המשפט, וגם להקל בעונש אם ניתן אחד כזה. עבירות אלימות שונות יכולות להיות עבירות רצח, המתה, חבלה וכדומה.

מה הסיכוי שיסגרו נגדי את התיק ומה קורה אם זה לא קורה

אם הואשמתם בעבירה ונפתחה חקירה נגדכם כנראה תזומנו אליה. התוצאה הטובה ביותר מבחינתכם באותו מצב הוא שיראו כי אין ראיות נגדכם או כי הראיות מראות שאינכם אשמים ואז החקירה תיגמר והתיק ייסגר. גם לא מתבצעת סגירת תיק במשטרה כנראה שיגישו נגדכם כתב אישום והנושא יגיע לפתחו של בית המשפט להכרעה. במקרה כזה כדאי לכם להיעזר בשירותיו של משרד עורכי דין שמתמחה במשפט הפלילי ויוכל לסייע לכם להתגבר על האישומים שעומדים נגדכם. משרד עורכי דין לימור הלוי, שלאחר 25 שנים כעורכת דין פלילית, תובעת במשטרת ישראל ובפרקליטות, בעלת ידע רב והיכרות מעמיקה עם מערכת התביעה, בתי המשפט ועוד. לעורכת דין לימור הלוי מאות הצלחות בתיקים פליליים, עם תיקים שנסגרו, עונשים שהוקלו וכו'. אצלנו תקבלו ליווי מלא ודיסקרטי לכל אורך הדרך עד להשגת התוצאה הטובה ביותר עבורכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here