קרדיט canva

גידור אתרי בנייה יכול להיעשות על ידי סוגי גדרות קלים שונים. הבולטים בהם הם גדר איסכורית וגדר רשת. ניתן  לגדר כל שטח כולל רחב ידיים. תיחום המגרש נעשה לטובת בטיחות ומניעת כניסת זרים וסיבות אחרות. חברת א.ג.ס גידור עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע חשוב.

הגידור מתבצע בהתאם לחוקים קיימים

גידור אתרי בנייה נעשה, במקרים רבים, לפי הוראות החוק. כך באתרי בנייה, ובאחרים בהם מתבצעות עבודות פיתוח תשתיות ואחרות. הצורך הוא בשמירה על בטיחות עוברים ושבים, למניעת כניסת זרים ואנשים בלתי מורשים וכדומה. מטרות אחרות הן למניעת חדירת בעלי חיים, לשמירה על כלים ומכשירים, למניעת גניבות ועוד. ניתן למצוא גדרות רשת ואיסכורית מתאימות כאשר האחרונות מבוקשות יותר אצל רבים. הסיבה היא כי גדר איסכורית יציבה ונאה יותר. היא עשויה מיריעות פח מגולוון עמידות למים וללחות. הן מגיעות במידות עובי שונות, בגובה סטנדרטי של מטר ועשרים ס"מ ואורכים שבין מטר אחד לששה מטר. הן יכולות להגיע בצבעי לבן פופולאריים או בכסף ואחרים. בכל מקרה, הן נאות ומוזמנות גם על ידי אנשים פרטיים, מוסדות ציבור ולקוחות אחרים. גדר רשת עשויה מחוטי מתכת ופלדה מגולוונים. הרשתות מחוברות לעומדים התקועים באדמה באמצעות חוטי מתכת מצופים פלסטיק. על כל סוג של גדר ניתן להציב שלטי פרסום, אזהרה והכוונה.

הזמנה ספציפית והתקנה

ההזמנה הספציפית נעשית על פי צרכי הלקוח ובהתאם לטעמו האישי. היא כוללת סוג הגדר אורכה, מידותיה ועוד. את הייצור עושים בהתאמה ומגיעים להתקנה במועד שנקבע. הצוות המיומן בניהול מנהל עבודה מוכשר מחבר את היריעות בברגים אל העמודים. בכל מקרה, תהיה הקפדה על התקנה תקנית לטובת יציבות בטיחותית, למניעת קריסה, כיפוף, נפילה וכדומה.

חברה עם צוות מוכשר

חברת א.ג.ס גידור מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. שירותיה מקיפים וכוללים ייעוץ פרטני לכל לקוח, שימוש בחומרי גלם איכותיים, מחירים נוחים, הרכבה ופירוק יעילים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים. הם ישרתו בשמחה נוספים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here