אחד הדברים החשובים ביותר בכל הקשור למערכות מים לשתייה זה למעשה הטיהור שלהן, כמו למשל מטהר מים תת כיורי אשר מערכת הטיהור שלו הינה קריטית והכרחית על מנת שהמים יהיו הכי איכותיים וטובים שיש. כמו כן על מנת להבין קצת יותר בנושא אצלנו ישנם שלושה מערכות מטהרי מים תת כיורים ויש ביניהם כל מיני הבדלים, כך שהמערכת הזולה ביותר עובדת על ריחות רעים, אבנית, חול, טעמי לוואי ועוד, והינה מתאימה לקיבולת סינון של עד 9500 ליטר מים והאחריות העלייה הינה שנה, ומחירה עשוי להגיע לעד 499 ₪ ללא התקנה. בצד השני המערכת האיכותית ביותר שלנו הינה עם אחריות ל5 שנים, מחיר 1480 ₪ , המים עוברים ארבעה שלבי סינון קפדניים ואיכותיים, יורדת לרזולוציות עוד יותר גבוהות בסינון המים, וכן תוכלו גם להוסיף אופציות לשיפור המים באמצעות מינרלים באופן מובנה ואיכותי. לשם רכישת מטהר מים או מכשירי מים תוכלו לפנות אלינו לחברת מי בר צלולים בהנהלתו של משה הר אבן. חברתנו מתמחה בכל הקשור למערכות מים, ומספקת מיני ברים בכל צורותיהם הן למגזר הפרטי והן לעסקי וברמה הכי גבוהה שיש תוך כך שתוכלו למצוא אצלנו מים באיכות גבוהה במיוחד, וזאת בשל המטהרים הייחודים שיש לנו, וכן מכשירי מים חסכוניים במיוחד.

כלי הכרחי בכל הקשור למערכות מים

אחד הדברים החשובים ביותר בכל הקשור למערכות מים זהו פילטר נגד אבנית אשר הינו הכרחי מאין כמוהו, וזאת בשל כך שהוא שומר באופן משמעותי על איכות המים ולמעשה משפר אותה בצורה משמעותית. כמו כן פילטר אבנית אשר אינו מתפקד כראוי או שאינו מותקן, גורם למים עכורים ולא בריאים, ולא ראויים לשתייה, וכן גם גורם להרס של המכשירים השונים, וכן גם להרס של מיני ברים וכדומה. אחד הדגשים החשובים הוא לרכוש פילטר נגד אבנית שהוא ברמה גבוהה והוא יבצע סינון וטיהור של המים בצורה איכותית ומקצועית.

סננים למכשירי מים

אחד הדברים החשובים ביותר שיש להקפיד עליהם במיני בר זהו פילטר למיני בר אשר הינו חשוב והכרחי לשתיית מים מהמיני בר והוא למעשה החלק אשר אחראי על סינון המים האחרון. לשם כך תוכלו לפנות אלינו לחברת מי בר צלולים וליהנות ממגוון רחב של מיני ברים ברמה גבוהה, וכן גם מסננים ומטהרים. המקום שלנו מנוהל על ידי משה הר אבן אשר הינו בעל ניסיון עתיר שנים בתחום המיני ברים, ומספק את שירותיו הן למגזר הפרטי והן למגזר הציבורי ועושה זאת ברמה גבוהה. לפרטים נוספים והזמנות חייגו: 03-5033570 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here