קרדיט freepik.com

כמה פעמים נתקעתם עם הרכב? ללא ספק חוויה לא נעימה ומעבר לכך עלולה גם להפוך לסיוט של ממש אם אין לכם את אנשי המקצוע הנכונים המלווים אתכם.

תמיד חשוב שיהיה לכם מספר טלפון של שירותי גרירת רכב שיכולים להציל ולחלץ אתכם בכל שעה, ומכל מקום. כיום השירות הזה קיים ובתנאים נהדרים, אתם רק צריכים למצוא את אנשי המקצוע המתאימים לכם.

שירותי גרירת רכב – יום אחד גם אתם תצטרכו אותם

גם אם לא נרצה, מתישהו זה פשוט יקרה. אנשים נתקעים עם הרכב שלהם בכל יום כי גם לרכבים יש תקלות וגם הם זקוקים לטיפול ותחזוקה שוטפת. אנחנו יודעים שהסיטואציה לא נעימה, בין אם זה קורה לפנות בוקר ובין אם זה קורה בשעות צהריים או אחר הצהריים ולכן חשוב שיהיה לכם מספר טלפון של שירות גרירת רכב אמין, נגיש וזמין.

כשמדובר על חילוץ רכב חשוב שתדעו, כיום ישנם גם שירותי גרירה הכוללים בתוכם תיקונים או החלפת מצבר שגם יכולים לחסוך לכם את הנסיעה למוסך, או הוצאות נוספות במוסך. אין רגע יותר מתאים להתחיל ולחפש את שירות הגרירה המתאים לכם.

אך גם כאן ישנה דרך לעשות זאת, והיות ומדובר באנשים שחייבים להיות אמינים, מקצועיים וזמינים כל שעות היממה חשוב לוודא המלצות וביקורות ולקבל את המענה הטוב ביותר לאנשים המתאימים לכם.

גרירת רכב – זה לא חייב להיות מסובך כל כך

אנחנו יודעים איך זה מרגיש. אתם יוצאים לטיול או חוזרים מבילוי או אפילו נוסעים חזרה הביתה מהעבודה. פתאום זה בא משום מקום. הרכב שובק חיים באמצע הכביש או אפילו בחניה. זה אף פעם לא מתאים, זה אף פעם לא נעים. ותמיד חשוב שתזכרו שעם האנשים הנכונים לצידכם, זה לא חייב להיות כל כך מסובך.

מה האופציות הקיימות עבור גרירת רכב? הנה כמה מהיותר מבוקשות:

  • פוליסת ביטוח

כאשר אתם בודקים פוליסת ביטוח מתאימה לרכב שלכם חשוב לבדוק האם זו גם כוללת בתוכה שירותי גרירה ובטח לבטח אלו המאפשרות גם שירות תיקונים בדרכים. האופציה קיימת אצל כמה פוליסות ביטוח וחשוב לבדוק זאת.

  • רכישת מנוי

אופציה לרכישת מנוי שנתי או חודשי קיימת אצל לא מעט חברות שירותי גרירת רכב ובכך הן מכסות את המענה במקרי חירום. למנויים אלה לרוב יש עלות מאד משתלמת.

  • שירותי גרירה חד פעמיים

שירות חד פעמי לגרירת רכב היא אופציה בה הרכב התקוע הוא ללא מנוי כלשהו ומזמין באופן חד פעמי ולרוב במצב חירום את גרירת הרכב. העלות כאן יכולה להיות גבוהה מאד היות ואין כאן מנוי שנתי ויש לקחת זאת בחשבון.

בחירה של אנשי מקצוע בתחום גרירת הרכב היא לא חד פעמית. לעיתים אנשים הבוחרים את אנשי המקצוע בתחום זה מגיעים אל אנשי מקצוע המלווים אותם שנים והופכים להיות החברים הטובים ביותר של הרכב שלהם. ולא בכדי, כאשר אתם בידיים הטובות ביותר אין סיבה שזה יהיה אחרת.

שי עסקי רכב מתמחה בכל תחום הרכבים החל מחילוץ, גרירה, פירוק, קניית רכב יד 2, והכל בליווי אישי, אדיב, מקצועי וללא פשרות, ועם וותק ונסיון של מעל 20 שנים בתחום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here