קרדיט bambuk-events.co.il

כבעלי אירוע אתם נדרשים למספר רב של משימות בתקופת זמן קצרה, חלקן גורליות יותר וחלקן פחות. אחת ההחלטות הכי משמעותיות היא שטח ומיקום האירוע. לצורך כך חשוב שתדעו מתי מתאים אוהל להשכרה ומהם הפרמטרים שחשוב לכם לדעת לפני שאתם שוכרים אוהל.

לאילו אירועים מתאים אוהל להשכרה?

אוהל אירועים להשכרה, הוא פתרון מעולה לאירועים קטנים, בינוניים וגדולים שרוצים לעשות אותם הכי. הכי מעניין, הכי מושקע, הכי גמיש, הכי מותאם, ו… במחיר מצוין. אוהל מיועד להצל או להגן מפני גשם וקור, לאירועים שמארגנים אותם בחוץ או בטבע. כך שהחוויה נשמרת, המוזמנים נהנים ומבלים היטב, אבל מזג האוויר נשאר בחוץ ולא מפריע לקיום האירוע. זאת מכיוון שיש אפשרות למזג או לחמם את האוהל בהתאמה לתנאי מזג האוויר בחוץ, וכדי להגן על בריאותם ומצב רוחם של המשתתפים באירוע.

אפשר לקיים בקונספט של אוהל – חתונות משפחתיות או המוניות, פסטיבלים, מסיבות, אירועי חברה, ירידי אוכל, תפילות המוניות ועוד. המעלה של אוהל שאפשר להתאים אותו לצרכים המדויקים של האירוע, כך שהמוזמנים מרגישים ורואים כמה חשבתם עליהם בתכנון האירוע.  זו חוויה שלא תישכח.

מה צריך לדעת לפני שמחליטים על אוהל להשכרה?

לפני שסוגרים על אוהל אירועים, יש כמה פרמטרים חשובים:

  • מה מבנה האירוע: האם מדובר על חתונה? על השתלמות לעובדים? על הפנינג לילדים? או על אירוע קהילתי אחר? חשוב להבין ולדייק את מטרת האירוע ואת הקהל אליו הוא פונה, כדי להגדיר כמה אוהלים צריך, ומה בנוסף לאוהלים- פינות ישיבה ועוד.
  • גודל האירוע: האם מספר המוזמנים עומד על 50-60, או על 300? האם הולכים לשבת ליד שולחנות, או שמדובר על עמידה רוב הזמן? חשוב לשאול את השאלות הנכונות כדי להבין כמה שטח אוהל אתם צריכים לאירוע שלכם.
  • מזג אויר: האם מדובר על קיץ או חורף? האם תרצו הצללה בלי קירות, רק כדי שיהיה נעים בחוץ, או שתרצו אוהל להשכרה סגור למקסימום הגנה ממזג האוויר? תצטרכו מיזוג או חימום, אם בכלל?
  • תנאי השטח במקום: האם יש רוחות במקום, שדורשות התאמה וחיזוק יותר מהרגיל? מהו סוג הקרקע, יש בו אחיזה ליתדות האוהל, או שצריך לחשוב על פתרון יצירתי יותר ועם זאת- בטיחותי ויציב?
  • איכות, ביטוח ואישורים: לברר על חברה מקצועית עם מוצרים כחול לבן ברמת איכות וגימור גבוהה כדי לוודא שהאוהל עשוי בצורה מעולה ויציבה, למנוע תקלות ואסונות. ואם כבר מדברים, חשוב שיהיה ביטוח מעולה על כל צרה שלא תבוא. עוד נקודה חשובה, היא חברה אחראית שתעבוד בשבילכם מול הגורמים המאשרים באירועים- כבאות והצלה, מהנדסי בטיחות, משטרה ועוד. כך שאתם באמת יכולים להיות ראש קטן ולהתמקד בעצמכם ובניהול האירוע עצמו.

עם כל התשובות שעניתם, אפשר להחליט על אוהל לאירועים, לסגור עם החברה, ולהתפנות למה שתלוי בכם – תוכן האירוע, המוזמנים ועוד.

במבוק הפקות אירועים – אוהל להשכרה

במבוק פועלת כבר משנת 2010, ומתמחה בהפקת אירועים מיוחדים. אנו מקימים הצללות, אוהלים, פינות ישיבה, במות, חופות ועוד, והכל בהתאמה אישית ובהקפדה על כל הפרטים הקטנים שיעשו לכם את האירוע הכי מדהים שאפשר.

צרו איתנו קשר לתשאול ראשוני, ונוכל להתאים לכם אוהל להשכרה בשבילכם ולאפשר לכם ראש שקט להתארגנות לאירוע שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here