קרדיט https://noyasushi.co.il/

הבחירה בדוכני מזון לאירועים קטנים יכולה להיות חדשנית, מהנה ומאתגרת. מצד אחד, חשוב לבחור נושא שיענה על הצרכים של האירוע, כמו סוג האירוע, הגילאים של המשתתפים והתקציב. מצד שני, חשוב לבחור נושא יצירתי ומושך שיגרום לאורחים ליהנות מהאירוע.

בקייטרינג "נויה פוד" מציעים כמה רעיונות וסוגים של דוכני מזון לאירועים קטנים:

צרו קשר עוד היום 072-2119587

דוכני מזון נושאים עונתיים:

נושאים עונתיים יכולים להיות דרך מצוינת להוסיף עניין ויצירתיות לאירוע. הם יכולים לעזור ליצור אווירה מיוחדת ולהעניק לאורחים חוויה טעימה ובלתי נשכחת.

הבחירה בדוכן בנושא עונתי יכולה להיות מושפעת מכמה גורמים, כגון:

הזמן של השנה:

בקיץ אפשר לבחור נושאים של פירות וירקות קיץ, דוכני דגים או מאכלים קלים ומרעננים. בחורף אפשר לבחור נושאים של מאכלים חמים ומנחמים, מאכלי שוקולד או מאכלים חריפים.

בחורף  כדאי לבחור בדוכן מאכלים חמים כמו מרק, תבשילים, פיצות, פסטות, מאפים או בדוכן משקאות חורף מיוחדים ואקזוטיים כמו שוקולטה חמה עם מקופלות, שחור לבן, מרשמלו, סנגרייה חמה – יין חם ממותק עם סיידר תפוחים, אגסים, חליטות קינמון ואניס – או סחלב עם קינמון בוטנים גרוסים ומסוכרים, קוקוס ופיסטוק.

המקום של האירוע:

בעונת הקיץ, לדוגמה, אם האירוע מתקיים בחוץ, אפשר לבחור בדוכנים של מאכלים קלים או בדוכנים עמוסים בפירות העונה. דוכן זה יכול להציע מגוון רחב של פירות וירקות קיץ, כגון מלון, אבטיח, קיווי, אפרסק, נקטרינה, תותים, ענבים ועוד. הפירות והירקות יכולים להיות מוגשים כפי שהם או בשייקים, בסלטים או במנות אחרות.

אם האירוע מתקיים בתוך מבנה, מומלץ לבחור, לדוגמה, דוכנים של סושי, דוכן פיצה, דוכן מוזלי ועוד סוגים שונים של  מאכלים קלים ומרעננים כמו סלטים, ירקות חתוכים, פירות חתוכים, פירות יבשים, גלידה, יוגורט ועוד.

האורחים של האירוע:

חשוב לבחור נושא שיענה על הצרכים של האורחים שלכם. לדוגמה, אם יש אורחים צמחוניים או טבעוניים, כדאי לבחור נושא שמציע מגוון של אפשרויות לאנשים אלו.

 דוכני מזון בנושאים בינלאומיים:

נושאים בינלאומיים יכולים להיות דרך מצוינת להכיר לאורחים טעמים חדשים ומרתקים. לדוגמה, אפשר לבחור נושא של מטבח איטלקי, מקסיקני, אסייתי או כל מטבח אחר שאתם אוהבים.

נויה פוד מציעה מגוון של דוכני מזון לאירועים קטנים ממטבחים מרחבי העולם:

דוכן פיצה עם מגוון רחב של פיצות עם תוספות שונות כמו גבינה צהובה, גבינה בולגרית, תירס, ירקות אנטיפסטי, חצילים, גבינת מוצרלה ועוד.

דוכן של אוכל מהמזרח כמו דוכן סושי עם סוגים שונים של סושי כמו טאמאקי, מאקיסושי ועוד המוגשים על צלוחיות קטנות עם רטבים ועם מקלות אכילה, דוכן דים סאם, מאכלים סינים המוגשים במנות קטנות זה לצד זה, דוכן נודלס עם  סוגים שונים של נודלס כמו נודלס עוף בנוסח סצ'ואן, נודלס בקר ברוטב תאילנדי, דוכן של גלידה תאילנדית ועוד.

דוכן של אוכל ישראלי פופולארי, חומוס, פלאפל, דוכן שווארמה, דוכן סלטים, דוכן תפוחי אדמה, מדורה עם תפוחי אדמה לוהטים ומגוון תוספות כמו שמנת חמה, פטריות, בצל ירוק, זיתים שחורים וירוקים, תירס, גבינה צהובה, דוכן המבורגר ועוד.

דוכני מזון ייחודיים כמו דוכנים של מאכלים בריאים, דוכנים עם מאכלים טבעוניים ועוד.

דוכני מזון לאירועים קטנים – טיפים מנצחים לעיצוב הדוכן

עיצוב הדוכנים הוא חלק חשוב מהצלחתו של כל אירוע קטן. דוכנים מעוצבים בצורה מושכת ימשכו את תשומת הלב של האורחים ויגרמו להם לרצות לטעום מהאוכל.

השתמשו בצבעים עזים או שקטים בהתאם לסגנון האישי שלכם ובעיצובים מעניינים. ושימו לב: פירות וירקות צבעוניים הם דרך מצוינת להוסיף צבע וטעם לעיצוב.

חשוב לארגן את הדוכן בצורה מושכת ופרקטית. שימו דגש על הסידור והנראות של המאכלים והמשקאות. כדאי ליצור תפריט מעוצב עם ציורים ותמונות מושכות שייתן מידע לכל מה שמוצע בדוכן

השקיעו בכלים ייחודיים כמו קערות וצלחות מיוחדות המתאימות לסוג המזון שנגיש בדוכן.

למידע נוסף וקבלת הצעת מחיר משתלמת במיוחד, צרו קשר עם נויה פוד עוד היום 072-2119587

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here