קרדיט - pixabay

ירושה היא עניין משמעותי וחשוב ועל מנת לוודא שההתנהלות עם ירושות מתבצעת על פי מה שרצו אלה שהרכוש והכספים היו שייכים להם – הרי שירושה היא גם עניין משפטי. אופן חלוקת העיזבון של אדם שהלך לעולמו נקבע בישראל על ידי אחד משניים – צוואה שהוא ערך בטרם מותו או חוק הירושות במידה ואין צוואה. עורך דין ירושות הוא הכתובת המקצועית שצריכה ללוות כל נושא או עניין שקשור בצוואות וירושה והוא זה שיכול לתת תשובות, מידע כללי או מענה פרטני בנוגע למקרה ספציפי שעולה. עורך הדין יכול לסייע במגוון רחב של מקרים או סיטואציות.

במה בדיוק עוסק עורך דין ירושות?

יש הרבה מאד מה לדעת על ירושות. יש את הצוואה שבה מפורט אופן חלוקת העיזבון וברוב המקרים אכן זה מה שקורה בפועל. לעומת זאת, ישנם מקרים שבהם תקום התנגדות לצוואה ויהיה מי שיחוש מקופח או יטען שהצוואה אינה חוקית, אינה המאוחרת ביותר או כזאת שנערכה תחת הפעלת לחץ ואיומים על מנוח. עורך דין ירושות יהיה הדמות המקצועית לסייע במקרים אלה. דוגמאות נוספות הן סכסוך שמתעורר בין היורשים או להיפך – רצון משותף ומוסכם של כלל היורשים לבצע שינויים בחלוקת העיזבון. הנושאים של צוואות ושל ירושות הולכים יד ביד ביחד ומכאן ההכרות המעמיקה של עורכי הדין את שני הנושאים.

החשיבות של פנייה לעורך דין בכל עניין שקשור בירושה

כפי שאפשר כבר להבין – אי אפשר להתנהל באופן עצמאי בנוגע לירושה ותמיד צריך להיות בתמונה עורך דין שילווה את חשיפת הצוואה ואת חלוקת העיזבון בדיוק כפי שהצוואה קובעת. עורך דין ירושות יידע להסביר ללקוחות שלו את המשמעות של כל מה שקורה אות החשיבות של הצוואה בעיניה של מערכת המשפט במדינה, בעיקר כאשר מדובר במקרה שבו יש התנגדות כזאת או אחרת לתוכן הצוואה. לאחר קבלת ייעוץ פרטני אפשר לקבל החלטה איך הכי כדאי לפעול.

מחפשים סיוע משפטי בנוגע לצוואה וירושה? פנו אל משרד עורכי הדין זיו בייטל, שם תקבלו מענה דיסקרטי, אישי ומקצועי לעניין הספציפי שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here