הדפסה על גבי פי וי סי

אחד הטרנדים היותר פופולאריים בשנים האחרונות הוא שימוש בפי וי סי למטרת הדפסה ועסקים רבים עושים שימוש בחומר זה על מנת למקם בשטחם שלטים מסוגים שונים. מדובר על סוג של פולימר קשיח מאוד שעושים בו שימוש כבר שנים רבות והוא הוכיח את עצמו כעמיד מאוד ויציב. שלטים שעשויים מפי וי סי נחשבים לקלים מאוד וניתן למקם אותם בכל מקום, לפרק אותם ולבנות מחדש.

ההדפסה שעושה לכם את העיצוב

הדפסה על פי וי סי היא משתלמת וגם פשוטה אך מומלץ לפנות לחברת דפוס מקצועית שתבצע את העבודה. החיתוך הוא נוח וקל מאוד לעבד אותו ולמעשה ניתן להפיק מהשלט צורות מרשימות ויפות. יתרון נוסף הוא עצם העובדה שהחומר הינו שקוף וכך הוא מאפשר פתרון מודולרי שונה: התקנה של תאורה או כל אלמנט אחר מאחורי השלט מה שיכול להביא ליצירת מראה מרשים ביותר.

פרספקס כתשתית להדפסה

היתרון בשימוש בפרספקס הינו בנוגע לתחום המודולרי והדרכים השונות בהם יכול  בית העסק לנקוט על מנת לקדם את המכירות ולהרחיב את מעגל הלקוחות. הדפסה על פרספקס יכולה לכלול אותיות או גורמים אחרים שעשויים להפוך את השלט להרבה יותר מגניב ומיוחד.

יש לקחת בחשבון שיצור שלטי פרספקס דורש תכנון מוקדם על פי הצרכים של העסק, הן מבחינת הגודל, הגוונים שבהם ישתמשו וצורת האותיות. היות וזה המצב, ישנה משמעות גדולה לכך שהעבודה מבוצעת על ידי חברה מקצועית שעוסקת בתחום ההדפסה.

מדפיסים על שמשונית

על מנת להדפיס על שמשונית יהיה עלינו להכין מראש קובץ גרפי ברמת איכות גבוהה. חשוב לעבוד בהתאם להנחיות של בית הדפוס כך שהתוצאה תהיה ברמת רזולוציה גבוהה. לאחר הדפסת שמשונית ישנה אפשרות לבצע הלחמות ולהתאים טבעות כך שניתן יהיה לתלות את השמשונית בקלות, ולמתוח אותה כך שהציבור ייחשף למסר.

ניתן להאיר את השלט על ידי הצבה של מערכת תאורה ייחודית כך שהוא יתפקד גם בשעות החשכה שבהן לא ניתן להבחין בשלטים מסוג זה. הדפסה על גבי שמשונית תתאים לקידום של העסק ולבידולו, מדובר על מוצר פופולארי מאוד והוא נראות גבוהה לעסק. גרף פרינט בע"מ עוסקת בהדפסה על גבי חומרים שונים, חיתוך שלטים וכל מה שנוגע לתחום זה.

התקשרו עכשיו :  08-9256712.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here