מהי קופה ממוחשבת
צילום יחצ

בעבר היה צורך לבצע שורה ארוכה של חישובים על מנת למכור מוצרים בחנות. לא אחת הקונים היו עומדים בתור, והמוכרים היו מחשבים באמצעות כלים ידניים שעמדו לרשותם. מאז השתנו פני הדברים והיום אנו יכולים להתגאות בנפלאותיה של הקופה הממוחשבת. קופה ממוחשבת היא למעשה מחשב שבאמצעותו ניתן לחשב את העודף עבור הלקוחות. אך יכולותיה של הקופה אינן מוגבלות לכך, וניתן לבצע באמצעותה שורה ארוכה של פעולות מורכבות.

קופה ממוחשבת – מה אפשר לעשות באמצעותה?

היום אין כמעט חנות או רשת שאינן משתמשות בקופה ממוחשבת. קופות רושמות ממוחשבות מקלות על חייהם של חנויות מכולת, חנויות בגדים ורשתות גדולות. אלה רק כמה מבין הדברים שאפשר לעשות באמצעות הקופה הממוחשבת:

  • מחפשים את הפריט – לעתים הלקוח שואל שאלה על הימצאותו של המוצר בחנות, ואתם אינכם יודעים אם הוא קיים במלאי. הקופה הממוחשבת מאפשרת לכם לחפש את המוצר לפי הברקוד או השם ולאתר אותו בקלות.
  • תומכת בכל אמצעי התשלום – הקופה המשוכללת מאפשרת לכם לשלם לא רק במזומן, אלא גם בכל סוגי האשראי, כולל כרטיס תייר.
  • להפיק חשבוניות – ניתן להפיק חשבונית רגילה או חשבונית מס לעסק.
  • ניהול מלאי – באמצעות הקופה המשוכללת אפשר לנהל את המלאי ולבדוק אילו פריטים יצאו מהמלאי ואילו עדיין נשארו.
  • שעון נוכחות – הקופה מאפשרת לעקוב אחר הנוכחות של העובדים ולדעת מי הגיע בזמן ומי איחר.
  • ניהול דוחות – המערכת מאפשרת לנהל דוחות באופן אפקטיבי. כך ניתן לייצא דוחות שונים לקובץ אקסל.
  • שליטה מרחוק – ניתן לראות את התוצאות שמציגות הקופות מרחוק באמצעות באפליקציה ולשלוט בכל הפעולות בזמן אמת.
  • יכולות נוספות – ניתן להוסיף לקופה פיצ'רים נוספים ומתאימים דוגמת מערכת שקילה, מכשיר להפקת מדבקות ברקוד או מערכת לשליחת הודעות SMS ללקוחות ולחברי מועדון.

למי כדאי לרכוש קופה ממוחשבת?

קופה רושמת ממוחשבת מתאימה למגוון רחב של בעלי עסקים. כך לדוגמה, אחד השימושים הנפוצים יותר הנעשים בקופה הוא במסגרת רשת מזון. הקופאיות משתמשות רבות בקופה הרושמת על מנת לשקול את המוצרים, להעביר אותם באמצעות ברקוד ולחשב את החשבון הסופי עבור הלקוח. נוסף על כך, הקופה מתאימה לחנויות מגוונות שבהם נדרש פיקוח על המלאי דוגמת חנות מתנות או חנויות בגדים. הקופה מאפשרת לעקוב אחר המלאי ולדעת אילו מוצרים יצאו ממנו ואילו מוצרים חדשים כדאי להכניס.

החברה שמספקת לכם את הקופה

חברות לא מעטות מציעות לכם שירותי קופות ממוחשבות. חשוב לבחור בחברה מקצועית ואמינה שתוכל להעניק לכם שירות ותמיכה בעת הצורך. כך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שיש לכם למי לפנות בזמן אמת. כמו כן, חשוב לבחור בקופה המציעה ממשק ידידותי למשתמש, כך שכל עובד יוכל להבין כיצד להשתמש בה. ולבסוף, אם החנות שלכם היא רשת הכוללת כמה סניפים, חשוב לבחור בקופה המאפשרת מספר נקודות חיבור, כך שתוכלו לעקוב אחר הסניפים הפזורים בכל מקום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here