הובלות בתל אביב כשעוברים לרמת גן
מקור freepik

מי שמחפש לעבור מתל אביב לרמת גן מחפש חברת הובלות בתל אביב שעושה הובלות ברמת גן.

האמת שיותר מדי אנשים מחפשים את השירות הזה מסיבה אחת- מחירי השכירות.

במחיר של דירת חדר בתל אביב אפשר לשכור ברמת גן דירת שני חדרים מצוינת ובמחיר של שני חדרים אפשר לשכור ברמת גן שלושה חדרים, זה ההבדל המהותי בין מחירי השכירות בין תל אביב לבת-ים.

תל אביב נחשבת היום כאחת הערים לא רק הכי יקרות בארץ, אלא הכי יקרות בעולם. אבל כאשר מדובר בהובלות, כל חברה גובה פחות או יותר את אותו מחיר הובלה בין אם מובילה דירות מתל אביב לרמת גן או להיפך.

עוזבים את הדירה השכורה, מחפשים הובלה?

הובלות של דירה שכורה, אומר מנהל של חברת הובלות ברמת גן הן הרבה יותר קלות מאשר הובלה של דירות משפחה של שלושה וארבעה חדרים. פה כבר מדובר בתכולה עצומה של דירה אם כי רבים עושים את חשבון ההובלה, ולפעמים פשוט "זורקים" חצי בית, כדי לחסוך בהובלה.

גם שוכרי הדירות השכורות משאירים בדרך כלל בדירות, מוצרים שיעלה להם כסף להוביל אותם או כל מיני מוצרי חשמל שהם ירשו כמו תנור, מכונת כביסה ועוד. הם פשוט לא רוצים לשלם על זה הובלה.

כשרואים ערימה בתל אביב שיש בה גם מוצרי חשמל וכמה שידות ישנות מבינים שבעצם התפנתה דירה שכורה ומי שעבר דירה רצה לחסוך לעצמו בעלויות של ההובלה.

ברמת גן לעיר הגדולה

יש אנשים שעוברים מתל אביב לרמת גן, ויש כאלה שעושים את כל הדרך להיפך. הם רוצים לגור בתל אביב, בדירה למשל לים הים. זה החלום שלהם. יש אנשים שרוצים לגור ליד מרכזי בילוי ותרבות ולכן הם יחפשו דירה בתל אביב ויעברו אליה מרמת גן. שתי הערים נושקות זו לזו אבל יחד עם זאת אין בכלל מה להשוות את מחירי הדירות ביניהן.

לתל אביב יצא שם של עיר יקרה אבל לנו זה לא משנה אומר מנהל של חברת הובלות שעובד הרבה בקו רמת גן תל אביב. אנחנו עובדים לפי המחירון.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here