שערים חשמליים לבית - פתחו וסגרו את השער בלחיצת כפתור
מקור somfy.co.il

כשאנחנו מקימים בית חדש, המטרה שלנו היא ליהנות מאיכות חיים גבוהה, ליהנות ממבנה שישרת אותנו למשך שנים ארוכות על פי הצרכים שלנו, בין אם בהווה ובין אם מדובר בצרכים שמשתנים עם הזמן.

אחד הדברים שאנחנו צריכים בשביל ליהנות מאיכות חיים גבוהה ועל מנת להרגיש שאכן המבנה משרת את הצרכים שלנו באופן מלא, זו תחושת ביטחון, תחושה שאיש לא יכול להגיע אלינו ולפגוע בנו, שאף גורם זר לא יכול לגרום להשפיע על חיינו. לשם כך, אנחנו נשתמש במספר אמצעים שונים אשר נועדו לספק לנו את כל מה שאנחנו צריכים בשביל להרגיש בטוחים.

דוגמא לאחד האמצעים האלה, הם שערים חשמליים. מדובר בשערים שמאפשרים לנו למנוע כניסה של זרים לבית, בין אם מדובר באנשים שרוצים להיכנס רגלית או עם הרכב. השערים גם מאפשרים לנו להחנות את הרכב שלנו בחנייה של המבנה, כך לא נצטרך להחנות אותו ברחוב, מה שיכול להיות פחות נעים, פחות מתאים לצרכים שלנו, וכן יכול להעמיד את הרכב שלנו בסכנת גניבה.

היום, אנחנו יכולים ליהנות ממגוון רחב של שערים חשמליים לבית, אשר משתלבים גם מבחינת סגנון, גם מבחינת עיצוב וכמובן בכל מה שקשור למפרט הטכני ולתכונות של השערים. הדבר הנכון מבחינתנו לעשות, זה לדעת כיצד לתכנן את בניית השערים באופן כזה שיספקו את הצרכים שלנו באופן מלא, כך נוכל גם להשתמש בהם בצורה אפקטיבית, ישמרו על העיצוב של המבנה ויקנו לנו הגנה מלאה.

לפני שנסביר כיצד כל הדברים מתחברים ביחד, צריך לומר, ההחלטה להשתמש בשערים מסוג זה ולא מסוג אחר, נובעים כמובן מעניין של נוחות. אין טעם להשתמש היום בשערים שאינם חשמליים, שכן אז בכל פעם כשנרצה לפתוח או לסגור אותם, אז נצטרך לעשות את זה ידנית, דבר שהוא הרבה פחות נוח. עוד נקודה שחשוב לזכור, אם אנחנו רוצים ליהנות מתכנון נכון, אזי שעלינו לעשות את זה כבר בשלב תכנון ובניית המבנה ולא לאחר מכן.

כיצד מתכננים נכון התקנה של שערים חשמליים בבית

על מנת שנוכל לתכנן התקנה נכונה של שערים חשמליים, אזי שאנחנו צריכים לבחון 4 נקודות עיקריות:

נקודה ראשונה, עלינו לבחון את גודל השערים על מנת שיתאימו לצרכים שלנו, בין אם זה מבחינת סוג השער ולשם מה הוא אמור לשמש אותנו (בדרך כלל שערים חשמליים משמשים לצורך חנייה אך אפשר גם להשתמש בהם לצרכים אחרים)

נקודה שנייה, העיצוב של השערים, כך שיתאימו לחזית ולעיצוב המבנה. העיצוב גם מתייחס לחומר ממנו עשויים השערים.

נקודה שלישית, האופן בו השער אמור להיפתח, האם לצד, למעלה, פנימה.

נקודה רביעית, יש לבחון מאיזה מרחק אפשר לפתוח אותו, כשנמצאים בתוך ומחוץ לבית, וכן כיצד ניתן לעשות זאת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here