הטרדות מיניות במקום העבודה – לא מגיע לכם לסבול
קרדיט: Freepik

תחום זה משנה את פניו של עולם המשפט מן הקצה אל הקצה, כמות התלונות מחייבת בדיקה יסודית אבל גם דורשת התמודדות עם האופן שבו מתנהלות החקירות והאופן שבו הקורבנות מקבלים הזדמנות לשמור על פרטיותם. בדיוק מהסיבה הזו, אנשים רבים שמתמודדים הטרדות מיניות במקום העבודה, בין אם החשודים או הקורבנות, פונים לעזרתו של עורך דין פלילי מומחה בתחום, כמו עורך הדין אלון ארז, שילווה אותם כל הדרך עד לקבלת התוצאה הרצויה בהליך.

טיפול בעבירות מין – מתחיל ברגע שבו אתם מוכנים לדבר

בשונה מכל סוג אחר של עבירה פלילית, הקושי המשמעותי ביותר של עבירות מין הוא הקושי לשוחח על הדברים. הקושי הרגשי, החששות מהסטיגמה והתהליך המורכב של התביעה ובירור האמת, יכולים ליצור רתיעה בקרב הקורבנות, מה שמקשה מאוד על תהליך החקירה ומיצוי חקר האמת. ואולם, במקרה וחשוב לכם לקחת את תהליך החקירה בצורה רצינית, אתם יכולים לפנות לעזרתו של עו"ד פלילי מיומן ומקצועי, שילווה אתכם ברגעים הקשים ויאפשר לכם לקבל את התמיכה המקצועית הדרושה לכם.

התעמרות וקושי לייצר הוכחות, לא אמורים למנוע טיפול

היכולות של עורך דין הטרדה מינית ללוות ולהציע עזרה מקצועית, הן יכולות מאוד נרחבות. מצד אחד, עורך הדין מכיר את כל רזי החוק הפלילי, ויכול להנחות אתכם בשלבי התהליך הפלילי השונים אל מול הפרקליטות ובית המשפט. ומאידך, לעורך הדין יש גם את היכולת להיות לכם לאיש הסוד והוא אחראי לדאוג לאינטרסים שלכם, אל מול כל המערכות השונות.

שילוב של כמה תלונות – מחזק את האמינות

במקרים רבים מאוד, התלונות הופכות להיות הרבה יותר מורכבות דווקא בגלל שמדובר על כמה וכמה עבירות פליליות אותן יכול לבצע אדם אחד. למשל, הדחה לשימוש בסמים על ידי אדם שתקף מינית, מחייבת עבודה של עורך דין פלילי עבירות סמים ביחד עם עורך דין המתמחה בטיפול בעבירות מין. שילוב הכוחות הזה מייצר קו הגנה הרבה יותר ברור שתומך בלקוח גם אם מדובר על הקורבן של העבירה. ולטווח הארוך הוא יכול להביא להרשעה ברמת אמינות גבוהה יותר.

הידע והניסיון המקצועי של עורך הדין אלון ארז בתחום הפלילי מאפשר לכם לבחור נכון את האופן שבו אתם תתמודדו עם אתגרים פליליים מורכבים. גם אם המצב האישי שלכם לא פשוט בעקבות האווירה וגם אם חשוב לכם להימנע עם קונפליקטים אל מול התוקף, צריך לפעול בצורה זהירה ומחושבת כדי להתמודד עם האתגר. לפרטים: 0507368203.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here