עורך דין דיני משפחה בחיפה
קרדיט: canva

איך תדעו אם אמרתם משהו פוגעני שעלול להוביל  לתביעת דיבה? במדינת ישראל קיים חוק איסור לשון הרע, התשכ"ה 1965,  המפרט מה היא  אמירה פוגענית ומתי פרסום כזה או אחר עלול להוביל להגשת תביעת דיבה כנגדכם ולהוצאות כספיות בלתי צפויות ובלתי מבוטלות המתלוות לה. עורך דין תביעות דיבה, יכול לייעץ לכם באילו מילים כדאי לכם להשתמש כדי לא לקחת סיכון שתוגש כנגדכם תביעה , ולתת לכם הכוונה, שמטרתה מניעת מצבים מסוג זה.  משרד עורכי הדין פדרבוש-בן סימון  הוא אחר מבין משרדי עורכי הדין המובילים  בארץ המלווים לקוחות  שנתבעו במסגרת תביעת דיבה. צוות עורכי הדין של המשרד יוכל לייעץ לכם ולתת לכם הכוונה להמשך הדרך, איך להימנע מתביעות דיבה ואיך להתמודד עם תביעה מרגע שהוגשה ולמזער את נזקיה באופן המירבי והמיטבי .

לא כל אמירה פוגענית מצריכה עורך דין תביעות דיבה

לא כל דבר ביקורת או אפילו דעה מרגיזה שתפרסמו יש בה עילה לתביעת דיבה , ולכן אין כל מקום לחשוש מלפרסם ברבים את דעתכם יחד עם זאת, אם יש בכם חשש כי הפרסום יוביל לתביעת דיבה כדאי לפנות מראש, טרם פרסום הדברים אל עורך דין תביעות דיבה מנוסה ובקיא בתחום, כדי שיוכל להדריך אתכם ולמנוע מכם התמודדות עם תביעה שתעלה לכם  במשאבי זמן, טרחה וכסף.

מה הן אמירות שיכולות להוביל לתביעה?

לשאלה הזו אין תשובה אחת, אלא תשובה רחבה מאוד וכוללנית. על-פי חוק איסור לשון הרע, הוצאת דיבה תעשה במסגרת פרסום שעלול להשפיל אדם בעיני הבריות או לעשותו מטרה לבוז או ללעג- אם בשל מעשים ואם בשל תכונות המיוחסות לו, פרסום שעלול לפגוע באדם במשרתו- אם משרה ציבורית ואם אחרת, בעסקו במשלח ידו או במקצועו, ו/או לבזות אדם בשל מוצאו, דתו, גזעו, מינו, נטייתו המינית או מוגבלותו.

משרד עורכי הדין פדרבוש-בן סימון  הוא משרד מנוסה מקצועי ומצליח המלווה  לקוחות רבים בתיקי תביעות דיבה מגוונים. צוות המשרד מייעץ, מנחה ומדריך את לקוחותיו אם טרם עשיית פרסום ועם לאחר שהפרסום נעשה ומוגשת תביעה בגינו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here