credit pixabay

מאד מרגש לפתוח עסק חדש ויש לא מעט אנשים שזוהי עבורם הגשמת חלום. מבחינת רשויות המיסים בישראל יש כמה סוגים של עסקים וההבדלים ביניהם נובעים ממאפיינים עסקיים כאלה ואחרים, כמו גם מגובה מחזור ההכנסות של העסק מהלקוחות שלו. גם אם מדובר בעוסק פטור ובין אם מדובר בעוסק מורשה – חשוב מאד לשכור את השירותים המקצועיים של מי שמכיר את תחום החשבונאות של עסקים קטנים ויידע לכוון את בעל העסק לקבל את ההחלטות הכספיות הנכונות. רואה חשבון לעוסק פטור יסייע לבעל העסק או למי מטעמו שאחראי על הכספים להבין מה עליו לעשות, מה מצופה ממנו ואיך לפעול על פי החוק.

מה התפקיד של רואה חשבון לעוסק פטור?

באופן כללי לעוסק פטור אין הרבה התעסקות או תקשורת עם רשויות המיסים, למעט כמובן הגשת הדו"ח השנתי כפי שמחויב לבצע כל אזרח ללא קשר להיותו בעל עסק או עובד שכיר. רואה חשבון לעוסק פטור יידע בדיוק איך למלא את הדו"ח, במידת הצורך ימליץ על ביטול המקדמות למס הכנסה, יוודא ביחד עם הלקוח שלו, הוא בעל העסק, שגובה התשלום לביטוח לאומי נכון והגיוני ובאופן כללי יעמוד לרשותו בכל פעם שיהיה בירור כזה או אחר לבצע מול רשויות המיסים או כאשר בעל העסק יתעניין איך לבצע פעולות שקשורות בעסק שלו.

ליווי חשוב של אנשי מקצוע

בעל עסק – כשרוני ומומחה בתחומו ככל שיהיה לא תמיד יידע בדיוק את כל מה שצריך לדעת על מנת לנהל עסק בצורה הכי טובה ונכונה והוא יצטרך עזרה בעניינים כספיים על מנת שלא לשלם יותר מכמה שהוא צריך. בדיוק לשם כך כדאי שיהיה לו רואה חשבון לעוסק פטור שיעמוד לרשותו ויעזור לו להבין בדיוק את המשמעויות הכספיות של כל הכנסה והוצאת כספים וכל מכתב או הודעה שמגיעים ממס הכנסה או ביטוח לאומי.

משרד פייג ויסקוס ושות' מציעים שירותי ליווי חשבונאיים לעוסקים פטורים במיקור חוץ. כשהעסק שלך פועל בצורה מקצועית – הכסף שלך שמור ויש מי שדואג לדיווחים לרשויות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here