המלצות לאוזניות אלחוטיות

אם נודה על האמת – התקופה של אוזניות בעלות חוטים הולכת ונגמרת. זה פשוט לא נוח להסתובב עם חוטים המשתרכים בין האוזניים ועד לטלפון הנייד, או לחבר כל כך הרבה חוטים ופלאגים לטלפון או למחשב.

אוזניות אלחוטיות מגיעות בשתי קונסטלציות, האחת היא כזו שבה האוזניות מחוברות ביניהן ברצועה המקיפה את הראש, והשניה, הנקראת אוזניות ללא-חוטים (או True Cordless באנגלית), היא של שתי אוזניות אשר נפרדות לחלוטין ולאחר השימוש מונחות בקופסה אשר שומרת עליהן ומטעינה אותן בו זמנית. עבור המאמר הזה, נבחן אוזניות מהסוג ללא החוטים, כלומר True Cordless, ונבדוק מספר מותגים שונים בתחום, על פי כמה פונקציות.

אפל איירפודס

בשורה התחתונה, איירפודס הן מעולות לשימוש עם אייפון, או עם אייפד, שכן שימוש עם מכשיר אפל מאפשר תכנות של הפונקציות השונות ושימוש מלא בהן, כמו גם החיבור, אשר כאשר מדובר בחיבור למכשירי אפל עובד מצוין. בנוגע לשימוש עם טלפונים אחרים, או טאבלטים שאינם אייפד, תאלצו לוותר על חלק גדול מההפונקציות ועל איכות החיבור.

סמסונג גלאקסי באדז (Samsung Galaxy Buds)

האוזניות של סמסונג מספקות תמורה מצוינת למחיר, תוכלו להשתמש בהן ברוב מכשירי אנדרואיד אם תתקינו את האפליקציות הייעודיות של סמסונג, והן מספקות איכות שמע סבירה עבור פודקסטים ושאר פעילויות, אבל איכות השמע שלהן פחות טובה עבור מוזיקה. הן מספקות כחמש שעות של האזנה בטעינה מלאה, ואינן קושרות אתכם למכשירי החברה כמו האוזניות של אפל.

ג'אברה עלית אקטיב 65t

האוזניות של חברת ג'ברה, אשר נמצאת בתחום האוזניות האלחוטיות כבר שנים, מצוינות לספורט, ולא רק, עם איכות צליל טובה, מיקרופון מעולה ונוחות שימוש. כמו אוזניות אחרות, גם אלו מספקות כ-5 שעות שימוש בטעינה מלאה, בעלות סינון רעשים (אפילו כזה שניתן לבטל אותו כשרוצים באמצעות האפליקציה), ומתחברות באופן מושלם לכל המכשירים. קופסת הטעינה שלהן קצת מגושמת ובעייתית לפתיחה לעיתים, אף פרט לכך מדובר באוזניות מעולות.

Bose Soundsport Free

האוזניות של חברת Bose, באופן מאד לא מפתיע, הן בעלות איכות הסאונד הטובה ביותר שתוכלו למצוא. הן פחות נוחות מהשאר, בגלל המבנה והגודל שלהן, והן למעשה קצת בולטות מהאוזניים, אבל מבחינת הסאונד – הכי איכותי שניתן למצוא, עם הפרדת צלילים מושלמת, ותמורה מצוינת למחיר. כפתורי השליטה פחות נוחים, ולוקח זמן להתרגל אליהם, ולמרות גודלן של האוזניות הן מספקות את אותן 5 שעות של האזנה כמו שאר המותגים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here