השינוי הגדול במערכות הישיבה מהשנים האחרונות
קרדיט PIXABAY

עד לפני מספר שנים הייתם נאלצים לשלם עשרות אלפי שקלים על מערכת ישיבה איכותית העשויה עור אמיתי וכוללת אחריות לשנים ארוכות. מערכות הישיבה המקבילות, העשויות בד, היו נחשבות בעבר להתפשרות של ממש הן מבחינת נוחות הישיבה, הן מבחינת איכות החומרים וכמובן גם מבחינת אורך חיי המוצר.

חיתוך המחירים בעשרות אחוזים – ללא התפשרות על התמורה!

השינוי הגדול במערכות הישיבה מהשנים האחרונות כולל את כניסתם של לא מעט סוגי בדים חדשים ואיכותיים לשוק הסלונים כך שכיום, מערכות ישיבה העשויות בד, מאפשרות לבעליהן להינות מתמורה טובה הרבה יותר מכל הבחינות.

רכישת ספה העשויה מבד איכותי תאפשר לכם לחסוך אלפי שקלים בהשוואה לספות העור האיכותיות והמרשימות. אמנם גם בעבר הייתה לכם אפשרות לחסוך אלפי שקלים ברכישת ספה העשויה מבד, אך אפשרות זו הצריכה מכם התפשרות של ממש. רמת האיכות של ספות הבד מן העבר הייתה ירודה כך שההבדל בין האפשרויות היה ניכר ביותר.

איכות הבד הירודה מן העבר – בחירה הכוללת התפשרות גדולה

נוסף על כך רמת הנוחות של ספות הבד הייתה ירודה ואף אורך חייהן בעבר היה קצר משמעותית מאורך חיי סלוני העור המפוארים מה שהפך את הבחירה בספות אלה ללא משתלמות וכדאיות כל כך. במילים אחרות, הבחירה שלכם בין ספה העשויה מעור איכותי תמורת מחיר מופקע לבין ספת בד שאינה איכותית תמורת מחיר נמוך לא הייתה אמיתית.

השינוי הגדול – מחירים שווים לכל כיס, איכות ונוחות הולכים יחד!

אך בעקבות השינוי הגדול מהשנים האחרונות, כיום אתם לגמרי יכולים להנות מסלוני בד מפוארים ואיכותיים במחירים נוחים ושווים לכל כיס.

כניסתן של ספות דוראן איכותיות ונוחות במיוחד במחירים אטרקטיביים חייבה את השוק כולו להוריד מחירים בעשרות אחוזים. כיום, בעזרת סוגי בדים חדשניים ואיכותיים ניתן לייצר מערכות ישיבה ללא פשרות בזול, ולכן מחירי השוק עברו שינויים משמעותיים בשנים האחרונות.

בחירה אמיתית בין שתי אפשרויות איכותיות

בשונה מן העבר, הבחירה כיום בין סלוני עור לסלוני בד אכן אמיתית. ניתן לבחור באפשרות של סלוני בד ללא התפשרות לא על איכות החומרים, לא על נוחות הישיבה ולא על אורך החיים של הסלון.

בדי קשמיר, פשתן, מיקרופייבר או כותנה יאפשרו לכם להנות ממחירים חתוכים בעשרות אחוזים בהשוואה למחיר אותו הייתם נדרשים לשלם בעבר על איכות זו. נוסף על הורדת המחיר, הבדים החדשנים בשוק מאפשרים התמודדות עם כלל החסרונות של סלוני הבד מן העבר. בדים רחיצים, חזקים ורכים למגע יאפשרו לכם לתחזק נכון את מערכות הישיבה כך שהן יחזיקו מעמד במראיהן הטוב גם לאחר שנים ארוכות.

אז אם אין לכם עשרות אלפי שקלים להשקיע במערכת ישיבה מפנקת, וודאי תשמחו לגלות שכיום יש מבחר סלונים איכותיים ללא פשרות בשום פרמטר במחירים חתוכים בעשרות אחוזים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here