קרדיט: milo.co.il

במרבית המקרים, מקפיא אמבטיה, המכונה גם מקפיא שוכב, משמש לאחסון מוצרים ולשמירה על טריותם. ייחודו של מקפיא האמבטיה טמון ביכולות פיזור הטמפ' וההקפאה הסטאטית שלו. מקפיאי האמבטיה נחשבים כמקפאים טרופיים המותאמים לאקלים החם בישראל, ויכולות ההפשרה העצמית והחיסכון בחשמל שלהם הופכים אותם למתאימים במיוחד, הן עבור הרשתות המסחריות (כסופרים, מרכולים, וכן הלאה) והן עבור הסקטורים המוסדיים והעסקיים (חברות קייטרינג ואולמות אירועים). לפרטים נוספים פנו אל חברת “מילוא קירור חיפה בע”מ”.

 

יתרונותיו של מקפיא אמבטיה

מקפיא אמבטיה נחשב לאחת מהבחירות הפופולאריות ביותר אצל לא מעט בעלי עסקים, שכן הוא מאפשר גם אחסון וגם תצוגה של מוצרי המזון הקפואים.

יתרונותיו הם רבים, ולשם דוגמה, נציין רק הבולטים שבהם:

מקפיא אמבטיה נפתח בקלות, וזאת, עקב תכנון המוצר באופן מדויק, שמאפשר תפעול קל ונוח שלו, הן על ידי העובדים במקום והן על ידי הלקוחות.

מקפיא אמבטיה נחשב לשקט מאד מבחינת הרעשים שאותם הוא משמיע בעת פעולתו.

מקפיאי אמבטיה ידועים בניצולת האנרגטית היעילה שלהם, כך שהם מוגדרים כחסכוניים בצריכת החשמל.

פיזור הקור במקפיאי אמבטיה הינו אחיד, דבר המסייע בפיזור הטמפרטורה האחידה לכל המצרכים והמוצרים המאוחסנים במקפיא כזה.

חשוב מאד גם לזכור כי ישנם כיום בשוק לא מעט עיצובים מסוגים שונים למקפיאים השונים, אולם, בזמן בחירתו של המקפיא הנדרש לכם, יש למקם בראש רשימת השיקולים את השיקולים הפונקציונאליים, על מנת שתוכלו לזכות בפתרון היעיל והמדויק ביותר לצרכי האחסון שלכם.

 

מקפיא אמבטיה פותח בפניכם אפשרויות סידור שונות

מקפיא האמבטיה מאפשר בחירת סידור האחסון במספר דרכים אפשריות, כך שתוכלו לארגן אותו באופן שבו תוכלו לאתר את כל המצרכים בקלות ובנוחות. תוכלו להוסיף לו מחיצות וסלסלות אחסון מסוגים שונים, לצורך שמירת הסדר בין סוגי מוצרים שונים אותם אתם מאחסנים במקפיא. אפשרות הצפייה פנימה ללא פתיחת הדלת, במקביל לסידור חכם של המוצרים בצורה נגישה, יאפשרו לכם לחסוך את פתיחת הדלת בתדירות גבוהה, לשמור על הטמפרטורה האחידה במקפיא, ובכך – להאריך את חיי המצרכים שבתוך המקפיא ואף לשמור על תקינותו של המקפיא לאורך זמן. לייעוץ פנו אל חברת “מילוא קירור חיפה בע”מ” המובילה בתחום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here