סקר גז קרקע – הליך חישוף תשתיות
מקור Pixabay

כאשר מדברים על מיפוי או מחקר תת קרקעי, מדברים על חלק מתוך סקר גז קרקע. המחקר מתבצע באמצעות מגוון של שיטות גאופיזיות- כאמור שיטות אמינות וחסכוניות בו זמנית אשר מטרתן לייצר מיפוי על הצד הטוב ביותר והכול במטרה להגיע לעומקים בכדי לאתר ולמגר את הבעיה לאלתר. אז איך הליך של חישוף תשתיות מתרחש בפועל? כל המידע במאמר שלפניכם.

חישוף של תשתית ומיגור גזי קרקע

יש לא מעט כלים ואפשרויות למגר גז המצוי בקרקעות או במים כאשר הליך של חישוף תשתיות מבוצע גם על ידי מכשיר הנקרא – GPR מלשון GROUND PENETRATING RADAR  כאמור, מכשיר שיודע להשתמש בגלים אלקטרומגנטיים ומגיע אל עומק התמונה התת קרקעית באמצעות שליחת גלים לקרקע וקבלת אות מעצמים המצויים מתחת לקרקע. כפי שהבנתם, הנה ההזדמנות הטובה ביותר לאסוף את המידע לכדי תמונה באמצעות מכשיר שיודע לנתח את כל הנתונים גם באמצעות תכונות חשמליות, מידות וכן הכרת העומקים ומאפייני קרקע אחרים.

ניתוח מידע מהימן באמצעות בדיקת קרקע מדויקת

כפי שהבנתם, יש לא מעט מכשירים שיודעים לבצע ולחשוף את אשר מתחת לפני השטח, מאידך, מכשיר GPR שהוא ראדר הממוקם תת קרקעית יודע לתת את האותות המדויקים ביותר וכן את המאפיינים החשובים בעת הבדיקה התת קרקעית. מבין מגוון השימושים והכלים ידוע כי בעולם משתמשים במכשיר זה לא רק לצורכי הבדיקה אלא גם לקבלת ההחלטה הסופית נוכח תוצאות הבדיקה המהימנה ביותר. לצד זאת ניתן לאתר ולמפות תשתיות, למפות חללים, לבצע מיפוי של מפלסי מים תת קרקעים והרשימה קצרה מלהכיל.

צריכים לבצע את הבדיקה הזאת על הצד הטוב ביותר? הנה ההזדמנות לעשות את זה בצורה טובה על ידי אנשים בעלי ציוד מתאים והסמכה למחקרים תת קרקעיים. כמו כן בכדי שהבדיקה תצליח על הצד הטוב ביותר ראוי לבחור ציוד בעל רמת דיוק ונתוני מדידה ללא פשרות ובפרט כאשר מדברים על בדיקה בזמן אמת- רוצים דוח מפורט ונכון? הגיע הזמן לחפש את המקצוענים שלא רק מחזיקים את הכלים הנכונים אלא בו זמנית יכולים לספק לכם את הדוח המהימן ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here