הפצה פנים ארצית

כשמדברים על הפצה פנית ארצית, מדברים על שרשרת אספקה בה כל שלב ושלב בשרשרת חייב להיות מנוהל ומבוצע בצורה מהימנה, ישירה, מהירה ולא פחות חשוב – בטיחותית. קיימות כיום בשוק לא מעט חברות להובלת מכולות שמספקות שירותי הפצה פנים ארצית. אבל רגע לפני שאתם הולכים ובוחרים את חברת ההפצה הבאה שלכם, ישנם כמה דברים שכדאי לברר כדי לוודא שתבחרו בחברה הנכונה והאמינה ביותר, שתספק לכם שירותי הפצה פנים ארציים ברמה גבוהה ותצליח לוודא שהסחורה שלכם – מגיע ליעד הנכון, בשלמותה. הנה כמה טיפים לבחירת חברה להובלת מכולות.

1 . בדקו מה כולל השירות – 

כמשדובר בהובלת מכולות, מדובר למעשה הובלה של סחורה שיכולה להגיע לסכומים של אלפי שקלים ויותר. לכן, כדאי לכם לוודא מראש ולשאול את חברת ההפצה, מה כולל השירות אותו היא מספקת. האם השירות כולל ביטוח של המכולה והסחורה שבתוכה, או שמדובר בנושא שעליכם לטפל בו בנפרד. בדקו גם מהי הדרך שלכם, כתור מפיצים, לעקוב אחרי הובלת המכולה ממקום למקום, וכיצד חברת ההובלה מציעה לכם לבצע מעקב זמין וישיר, בו תוכלו לקבל מענה מהיר  במידה וישנה בעיה או תקלה שדורשות תשומת לב מידית מצד חברת ההובלה.

  1. בדקו האם לחברת ההובלה יש את הכלים המתאימים – 

    לא כל אדם עם משאית יכול להוביל מכולות מקום למקום. עריכת סקר מקיף סוג הכלים (בין אם מדובר בצי המשאיות או כלי ההעמסה/פריקה) בהם משתמשת חברת הובלת המכולות, אלו שיוודאו שהסחורה שלכם תגיע בבטוחה ליעד, יכול לעזור לכם לקבל מידע מקיף יותר ולהבין בדיוק מה אתם מקבלים תמורת המחיר שאתם משלמים. בנוסף, תוכלו להבין כיצד חברת ההובלה מתכוונת לוודא שהסחורה שלכם תגיע בבטחה ליעד.

  2. האם החברה בעלת האישורים המתאימים להובלת חומרים רגישים/מסוכנים?

    בין אם מדובר בחומרי הדברה, כימקליים שונים ואפילו תרופות – ישנם חומרים מסויימים שדורשים טיפול מתאים בשעת ההובלה. לפעמים מדובר בהובלה בטמפרטורה מתאימה, אישורים ממשרדי הממשלה השונים ואפילו ליווי משטרתי. כך או כך, אם כאשר אתם מחפשים חברת הפצה פנים ארצית (כמו למשל חברת פרידנזון לוגיסטיקה) להובלת חומרים רגישים/מסוכנים, כדאי לוודא שלחברה יש את הכלים והאישורים המתאימים להובלת החומרים שלכם.

  3. האם החברה מציעה גם אחסון מכולות?

    כמשדובר בהובלת מכולות, לא מן הנמנע שתזדקקו גם לשירות אחסון מכולות. חברות הובלה כמו פרידנזון לוגיסטיקה למשל, מציעות ללקוחתיהם, שירות אחסון מכולות בנוסף לשירותי ההובלה.

בהצלחה!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here