בזמן שהייתם בסגר הקורונה – המתחרים שלכם התקדמו בגוגל
מקור FREEPIK

העסקים בישראל עצרו את פעילותם למספר חודשים, בשל משבר הקורונה. אך, מבחינת מנועי החיפוש העסקים המשיכו כרגיל. בחודש מאי עסקים רבים שהשקיעו הון בקידום האתר, ועצרו את הפרויקט לזמן קצר, הופתעו לגלות עובדה מצערת: תוצאות החיפוש השתנו. 

מהי הסיבה? קיימות שתי סיבות, למעשה. הראשונה: מנוע החיפוש של גוגל מבסס חלק מהתוצאות על פרמטר העקביות ותדירות עדכון האתר במאמרים חדשים. אתרים שלא התמידו בעדכון האתר והזנת מאמרים חדשים בקטגוריות המאמרים, הדפים הקבועים באתר והבלוג, יכלו לחוות ירידה במיקומים בגוגל. הסיבה השנייה: המתחרים המשיכו להזין מאמרים באתרים חיצוניים, שמהם יוצא לינק לאתר של החברה. בניית הקישורים העלתה את סמכותיות הדף שלהם, והם התקדמו מעלה ברשימת התוצאות.

איך אפשר לתקן את הטעות? הקדישו יותר לקידום האתר החודש

אם כך, כיצד אפשר לתקן את הטעות הזו, ולחפות על הזמן שבו לא השקעתם בפעולות קידום חדשות? נדגים זאת באמצעות סיפור ידוע. שלושה אנשים ברחו מאריה בספארי הגדול באפריקה. אחד מהם אמר לחברו – "אין לנו סיכוי, האריה רץ יותר מהר מאיתנו". חברו ענה – "איננו צריכים לרוץ יותר מהאריה. אנו צריכים בסך הכל לרוץ יותר מהר מהאדם השלישי לידנו". בקידום אתרים המצב דומה. כל שעליכם לעשות כדי להיות חזקים יותר בקידום האתרים הוא להיות טובים יותר מהמתחרים שלכם. עליכם להזין תוכן איכותי ומקיף יותר באתר שלכם, לבחון אם ניתן להפוך את הדפים למהירים יותר בהשוואה למתחרים (מבחינת זמן עליית הדף). כמו כן, חשוב להשקיע בבנייה של קישורים איכותיים מתוך אתרים אחרים לאתר שלכם.

אחת הדרכים לעשות שינויים מהירים בתוך האתר שלכם היא הוספה של תוכן, והוספת נושאים חדשים הרלוונטיים לקורא בתוך המאמר, תוך שילוב מילות מפתח מחופשות. למשל, אם כתבתם מאמר על רהיטים לסלון, תוכלו להוסיף עוד מאמרים העוסקים ב"רהיטים לחדרי מגורים", "רהיטים לחללים גדולים בבית" וכן "ריהוט לסלון". ככל שתרחיבו יותר את כמות המאמרים כך התוצאה של הדפים בגוגל יעלו מעלה. מנוע החיפוש של גוגל ישווה את איכות התוכן, ויעניק לו ציון גבוה יותר אם למתחרה יש מאמר פחות איכותי.

בנוסף, אפשר להמשיך לייצר שיתופי פעולה עם אתרים בעלי ציון איכות גבוה, ולהפנות מהם לאתרים שלכם. בין האתרים החזקים ביותר בישראל תמצאו אתרי חדשות כמו, Ynet, וואלה ואתרים נוספים וכן אתרים נוספים. 

אל תוותרו על שירותיו של מקדם האתרים

חברת INCA המתמחה בפרויקטים של קידום ממומן ואורגני עבור לקוחות קטנים כגדולים, מציינת: "אם עד כה ניסיתם לקדם את האתר בעצמכם, יתכן ואתם מפספסים חלק ניכר מפעולות הקידום. תוכלו להוסיף שינויים בתוך הדף עצמו שיהפכו אותו לידידותי יותר לגולש. כמו גם, לחזק את כמות הכניסות לאתר באמצעות פרסום אורגני וממומן. אתם יכולים להעסיק חברה המתמחה לא רק בקידום, אלא גם בשירותי שיווק ברשתות החברתיות, מהן תוכלו למשוך גולשים חדשים לאתר שלכם". 

מומחיה מוסיפים: "תוכלו להתחיל בסיוע חברה מיומנת במודל של תשלום פר־קליק על ידי קידום ממומן בגוגל שיעלה בתוך ימים אחדים את כמות הכניסות לאתר. אם תכוונו היטב את הפרסום לקהל היעד שלכם, כבר בימים הראשונים לאחר הפרסום תחושו בהבדל משמעותי בכמות הפניות של לקוחות מתעניינים, ונתוני הטראפיק של האתר יעלו משמעותית. תוכלו להטמיע גוגל אנליטיקס (אם עוד אין לכם קוד מוטמע באתר) ולראות במו עיניכם את ההבדל, לפני התחלת הקידום האורגני והממומן ואחריו".

להתחלת פרויקט קידום האתר שלכם אל תהססו לפנות למומחים של חברת INCA ולהתאים חבילת קידום ממומן, קידום אורגני ופרסום ברשתות החברתיות. 

התקשרו עוד היום לטלפון 1-700-70-90-71 או בקרו באתר https://www.inca.co.il

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here