קרדיט - pixabay

לא פשוט למצוא את עצמכם עומדים מול אנשים שסמכתם עליהם עד לפני רגע, אהבתם אותם והתמסרתם להם במלוא נפשכם- בבית המשפט, להביט לשופט או לשופטת בעיניים ולקוות שהם יכריעו עבורכם- כי אתם לא הצלחתם לעשות זאת לבד. חבל להגיע לצבים של סכסוכים בין אנשים קרובים ובני משפחה, אבל לצערנו זה קורה בישראל וברחבי העולם ברמה היום יומית. בתרבות חומרית, בה כל אדם מחונך לדאוג למצבו הכלכלי מעל הכל- אנשים מוצאים את עצמם בוחרים בכסף על פני הערך המשפחתי או הזוגי, ואף מגיעים למצב של נקמה או פגיעה בבני המשפחה שלהם באמצעותו. בגלל שאלה האנשים שנכנסו לליבכם- האמוציות גבוהות יותר, והרצון לפעמים לפגוע או לנקום או גדול יותר, ולרוב מלובה על ידי עורכי הדין המעוניינים להרוויח מכל העניין. אם חיפשתם עורכי דין לענייני משפחה בחיפה, ודאי לעצמכם שכשאתם מדברים עם עורך דין פוטנציאלי הוא רוצה באמת בטובתכם, ואין לו רצון חבוי להחמיר את הסכסוך הקיים והכואב גם ככה, ולגרום לכם לתוצאות הרסניות ברמה נפשית והמשפחתית. המטרה היא, בסופו של דבר, להיות מיוצגים ולקבל שיפוט ותוצאה הוגנים, מה שלא תמיד קורה בפועל, בגלל שמדובר בתחום כל כך מורכב. לכן, חשוב לבחור ייצוג משפטי של עורך או עורכת דין המתמחים בדיני המשפחה ויעזרו לכם להגיע לכך, תוך ליווי מקצועי ואישי.

מה התהליך של צוואות וירושות?

לצערנו גם סביב תחום הצוואה והירושה קיימים סכסוכים רבים, ולא פעם קורה שאחים ואחיות מגיעים לבתי המשפט ורבים על הצוואה שהשאירו להם הוריהם. אותם אחים שגדלו זה לצד זה, מביטים אלה באלה באולם הקר של בית המשפט בריב על כסף, ולצערנו גם אם מקבלים את מבוקשם- מאבדים את הקשר עם האחים והאחיות שלהם. לצערנו התחום הזה הוא כר פורה לסכסוכים וקשה מאוד ליישב אותם בצורה שתתקבל על כל הדעות בהרבה מקרים, ולכן אם חיפשתם עורך דין צוואות וירושות בצפון, וודאו שהגעתם למשרד עורכי דין מקצועי ואמין, כזה שכבר פעל במקרים רבים של צוואות וירושות בעבר ויודע כיצד להתמודד עם המקרים האלה

הקושי בתהליך הגירושין

גם תחום הגירושים הוא תחום קשה ברמה הרגשית והמשפטית. עורכי הדין העוסקים בגירושים מוצאים את עצמם פועלים שני בבתי המשפט על מנת להשיג עסקה הוגנת. משמורת ילדים בגירושין למשל היא תחום שלם, כאוב רגשית ומורכב ברמה המשפטית ולעיתים בני הזוג מונעים מפגש עם ילדיהם מרגש נקמה ובית המשפט צריך להתערב. אם חיפשתם עורכי דין לענייני משפחה בכל אחד מהתחומים האלה, משרד "בראל לאניאדו" ישמח לעמוד לשירותכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here