קרדיט freepik.com

ניתן לשמוע על לא מעט מקרים של עבירות בצבא שקשורות בצריכת סמים, דבר אשר מוביל להסתבכות של צעירים רק בשל שיקול דעת לא נכון. במצבים מהסוג הזה על הצעירים להבין כי פניה אל עורך דין צבאי סמים תהיה הבחירה הטובה ביותר. כך הם יכולים לדעת שיש עו״ד שיכול לייצג אותם בבית המשפט, לעזור להם במיצוי הזכויות ולהגדיל את הסיכויים להיות במצב אופטימלי בכל הנוגע לדרך שבה הם מיוצגים.

נדרשת הכרה מעמיקה עם החוק כדי להבין כיצד להתמודד בבית המשפט כאשר הדבר נוגע לסוגיה של עבירות סמים בצבא. בדיוק בשל זאת צריך לשקול ברצינות את האפשרות ליצור קשר עם עו״ד מנוסה שבקיא בפקודת הסמים. זה משהו שיכול לעשות הבדל של שמים וארץ בהתמודדות שלכם ולהקל עליכם באופן ניכר עם הדרך שבה הדברים יוצאים לפועל.

אל תתנהלו בפזיזות – פנו לעו״ד בהקדם

אם אתם לא רוצים לגלות בדיעבד שרק בשל התנהלות פזיזה ופניה מאוחרת אל עורך דין צבאי סמים, ההתמודדות המשפטית שלכם הופכת למורכבת, הרי שזה יהיה נבון מצדכם לפעול בהקדם האפשרי. ככל שתפעלו מוקדם יותר, כך תוכלו להיות רגועים שאתם לא נשארים מאחור ושאתם עושים כל מה שנדרש על מנת להקל עליכם במובן הזה.

אנו בטוחים שלאחר שתיצרו קשר עם עורך דין ותפרטו בפניו על המצב אליו נקלעתם, תוכלו לקבל הבנה נרחבת לגבי הדברים שאתם יכולים לעשות במצב שלכם והאם יש לכם סיכוי לעשות משהו כדי להקל על עצמכם במישור הזה בסופו של דבר. כך שיהיה כדאי לכם להתחשב בזה מהצד שלכם כמובן.

ככל שתדעו לפעול בצורה יותר מסודרת וחכמה, כך תוכלו לגלות שאתם מקלים על עצמכם בעונש ושמים את עצמכם במצב שבו אתם לא תצטרכו לחשוש יותר מידי. במידה ואתם אכן רוצים להיות בראש שקט, יהיה כדאי לכם ליצור קשר עם עורך דין צבאי סמים ללא כל דיחוי. זה יהיה הפתרון הטוב ביותר בשבילכם.

מתחילים בהתייעצות ואז מחליטים מה לעשות

לא יודעים מאיפה להתחיל ומה אתם צריכים לעשות בכלל בסיטואציה שלכם? אל תאמרו נואש ותזכרו שלאחר שתפנו אל עורך דין צבאי סמים לצורך התייעצות, כבר יהיה לכם הרבה יותר ברור מה עליכם לעשות וכיצד יהיה כדאי לכם לפעול. כך שזה משהו שיהיה כדאי לכם להתחשב בו ברצינות כבר בזמן הקרוב.

בעזרתו של עורך דין תוכלו לקבל החלטות מבוססות ולדעת שכבר מהרגע הראשון אתם עושים את הטוב ביותר כדי להקל על עצמכם מבחינה משפטית ולהפחית את חומרת העונש. לפיכך יהיה כדאי לכם לקחת זאת לתשומת ליבכם ולפעול על הצד הטוב ביותר במישור הזה.

עורך הדין אלון ארז בקיא בדיני סמים בצבא והוא ישמח לייצג אתכם ולחץ אתכם מהבוץ. אם אתם רוצים לקבל ייצוג משפטי ראוי ולדעת שיש עורך דין שאתם יכולים לסמוך עליו, אז זה יהיה הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות. אין לכם מה להתלבט בכלל. פנו אליו עוד היום להתייעצות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here