קרדיט Canva

ארצות הברית היא מקום ענקי, יבשת של ממש. כאשר מדברים על השקעות נדל"ן בארה"ב צריך להיות מאד ממוקדים בנוגע למיקום מדויק, לסוג ההשקעה, לאופי או סגנון הנכס הנדל"ני המדובר וכמובן בסכומי כסף שלוקחים חלק בעסקה. כיום מאד פופולרי ונפוץ לחפש עסקאות כאלה, שכן דרך חברת ניהול ישראלית אפשר לקחת חלק במכירה או השכרה של נכסים וכך להרוויח לא מעט כסף. מכאן השימוש במילה השקעה, שכן מי שמשקיע נותן כסף פנוי שיש לו ומצפה לקבל תמורתו תשואה נאה. ברוב המקרים אכן אפשר להרוויח לא מעט אך כדאי להכיר מעט את התחום לפני שמקבלים את ההחלטה להצטרף לעסקה כזאת.

 

מה צריך לדעת על השקעות נדל"ן בארה"ב?

כאשר יוצרים קשר עם חברת ניהול בנוגע לקבלת מידע אודות השקעות נדל"ן בארה"ב צריך לשאול שאלות ספציפיות ולוודא שמקבלים את המידע אודות מיקום מדויק (מדינה, עיר ואפילו שכונה או רחוב) של הפרויקט המדובר, מה התכנון – האם מדובר בקנייה והשכרה של דירות? האם מדובר בנכס קיים שעומדים להשביח אותו ורק אז למכור או להשכיר? או אולי מדובר במגרש ריק שקונים ובונים עליו. צריך לדעת מול מי עובדת חברת הניהול בארצות הברית ותמיד כדאי לברר פרטים אודות החברה עצמה ולוודא שהיא פעילה כבר הרבה שנים בתחום זה ויש לה הצלחות והמלצות למכביר.

 

הביקוש של לקיחת חלק בעסקאות נדל"ן

עבור המשקיע השקעות נדל"ן בארה"ב נחשבות עסקאות פסיביות, שכן חברת הניהול היא זו שפעילה ועומדת בקשר עם הגורמים הרלוונטיים בארצות הברית והמשקיע רק צריך להתאזר בסבלנות ולתת לכסף שלו לעבוד ולצמוח. לא מדובר בהשקעות מהסוג שצריך לעקוב אחרי ההתקדמות שלהן ממש מדי יום ורק מפעם לפעם חברת הניהול תעדכן את המשקיעים אודות השלבים בפרויקט שמתבצעים על פי לוח הזמנים הרצוי והדרוש. עבור משקיעים רבים מדובר בנוחות רבה ולכן עסקאות אלה מבוקשות ונפוצות בקרב הציבור.

חברת WISER מתמחה במתן ייעוץ עסקי מתקדם ומקצועי בנוגע לעסקאות נדל"ן ברחבי ארצות הברית וגם בליווי קבוצות רכישה ומשקיעים.

Multi family

עולם הנדל"ן בחוץ לארץ ובעיקר בארצות הברית מלא באפשרויות מגוונות שמאפשרות למשקיעים בחירה בין אפיקי השקעה כאלה ואחרים לבחירתם. עם חברות ניהול שמלוות את ההשקעה בשלט רחוק אפשר לקבל עדכונים מפעם לפעם בנוגע להתקדמות הפרויקט וכך לדעת בדיוק מה קורה ומה הסטטוס העדכני. פרויקטים של Multy family נחשבים לחדשניים וכאלה שמתאימים מאד להרכבים משפחתיים בארצות הברית ולכן מדובר ברעיון שהולך ותופס תאוצה, כמו גם פותח אפשרות השקעה נוספת עבור אותם משקיעים שממילא תחום ההשקעות בנדל"ן מעניין אותם והם מעדיפים את המאפיינים שלו על פני מאפיינים של אפיקי השקעות אחרים ושונים.

 

מה זה בכלל Multy family ולמה הוא נחשב לכוכב עולה בעולם ההשקעות?

על מנת להבין למה הרבה חברות השקעות מפנות את תשומת הלב שלהן לפרויקטים שלMulty family צריך קודם כל להבין מה זה. מדובר במתחם מגורים שמיועד למשפחות עם ילדים וכולל חוץ מדירות גם את כל המתקנים הנדרשים לצורך קיומה של קהילה – בריכה צמודה, חדר כושר, מועדון דיירים או חדר משחקים לילדים שמתגוררים במתחם, תהיה בו גינה גדולה עם מתקני שעשועים ועוד. חלק ממתחמים אלה יהיו תחומים ואפילו יוצבו בהם שירותי שמירה ואבטחה. אין ספק שיהיה מדובר במתחם שאיכות החיים בו תהיה בהכרח גבוהה והם יוקמו בסמיכות למרכזי בילוי, קניות ומוסדות חינוך.

 

קצת על השקעות נדל"ן בארצות הברית

אי אפשר שלא להבין מיד שהקונספט של Multy family מתאים מאד לקהל היעד האמריקאי. משכך – לא מעט הזדמנויות להשקעות במתחמים כאלה צצות בשנים האחרונות ומושכות אליהן לא מעט משקיעים שממילא מחפשים רעיון היכן להשקיע את הכסף שיש להם ואין להם בו צורך מיידי. מתחמי המולטי פמילי כדאיים מאד ואכן אם לשפוט על פי השנים האחרונות הם גם מספקים למשקיעים את התשואה הרצויה תמורת ההשקעה שלהם ולכן צפוי שההתעניינות בהם תלך ותגבר.

אם אתם מתעניינים בתחום הנדל"ן בארה"ב, חברת WISER מייעצת בנוגע להשקעה במתחמי מולטי פמילי בארצות הברית וגם פועלת במדינת הענק למציאת הפרויקטים המתאימים ביותר עבור המשקיעים שלה. מוזמנים ליצור קשר

 

השקעות חכמות

יש הרבה בחינות ומחשבות שצרי לבצע לפני שמקבלים את ההחלטה להשקיע בשוק ההון. יש מגוון רחב של השקעות ומסלולים ויש הרבה מה לדעת. כאשר מדברים על השקעות חכמות מתכוונים לכל עבודת ההכנה שהמשקיע צריך לבצע לפני ההשקעה הלכה למעשה. השקעה חכמה עוסקת בהתאמה שלה לכל משקיע בנפרד. עצם היותה של השקעה זו או אחרת טובה, נכונה ומניבה עבור משקיע מסוים, אין זה פירושו שהיא תהיה מתאימה ונכונה גם למשקיע אחר ולכן חשוב מאד לבחור בתבונה אפיקי ההשקעה, את משך הזמן ואת רמת הסיכון שהמסלול הרלוונטי קשור בה. רק בדרך זו אפשר ונכון לבחור את דרך הפעולה בעולם ההשקעות.

 

איך בוחרים השקעות חכמות?

כאמור, השקעה חכמה היא השקעה שמתאימה למי שמבצע אותה מבחינת התשואה שלה, רמת הסיכון, סכום הכסף שהמשקיע מוכן לסכן לצורך ההשקעה ומידע נוסף שהוא בוחן לעומק אודות המסלול עצמו. השקעות חכמות שנבחרות בקפידה יכולות להניב תשואות יפות מאד עבור המשקיעים, תשואות שהן בעצם כסף שנוצר יש מאין ואפשר להשקיע גם אותו. על פי מומחים זו המהות של שוק ההון – לייצר כסף מריבית או תשואה ולהשתמש בו בהשקעה חוזרת (גם אם באפיק השקעה אחר) לצורך ייצור כסף נוסף. עם מגוון רחב של מסלולי השקעה שקיימים כיום כל משקיע יכול למצוא את האפיקים שיהיו הכי נכונים ומתאימים לו.

 

החשיבו של מידע מקצועי ומהימן

חשוב מאד שמי שמתכוון לבצע השקעות חכמות יקבל את המידע המקצועי שרלוונטי למצב האישי שלו. לא כל המשקיעים מחפשים בדיוק את אותם הדברים ובוודאי שלא לכולם יש את אותם היעדים המטרות. הבחירה באפיקי השקעה חייבת להיות אישית ולהתבסס על מידע רב ככל האפשר שהמשקיע קיבל ובמידת הצורך מומלץ לו לפנות אל אנשי מקצוע מהתחום של שוק ההון ולקבל מהם חוות דעת על הרעיונות שיש לו לשימוש בכסף הפנוי שלו.

חברת WISER מציעה ליווי ומתן ייעוץ מקצועי ברמה גבוהה בכל מה שקשור להשקעות בשוק ההון, הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות עסקיים או מוסדיים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here