כתיבת צוואה
קרדיט: pixabay

משפחה היא המקום הבטוח עבור כל אחד. בני המשפחה הם מעגל האנשים הקרובים לנו ביותר. דווקא בשל כך, בנושאים מורכבים הנוגעים לפן המשפטי אשר עולים בתוך המשפחה יש לטפל בזהירות רבה. מומלץ מאוד שאת העניין ילווה גורם מקצועי וניטרלי- עורך דין לענייני משפחה. לא בכדי ישנם דיני משפחה-  קבוצת דינים שלמה הנוגעת לתחום רגיש זה. אחד המצבים הלא נעימים והמורכבים ביותר בתחום הוא כל הקשור לגירושין. הליך גירושין משמעו פירוק המשפחה, ובמיוחד כשיש ילדים בתווך, העניין מסובך מאוד. עורך דין המתמחה בגירושין מלווה את שני הצדדים (אם זהו הליך גישור) או אחד מהם  בקביעת הסכם הגירושין על כל סעיפיו: קביעת משמורת, גובה מזונות, חלוקת רכוש ועוד. אם אתם מחפשים עורך דין גירושין בחיפה, משרד עו"ד בראל לאניאדו הוא משרד מוכר ובעל ניסיון רב בתחום, כאשר לצוות המשרד ישנו ידע ובקיאות רבה  בכל הקשור לחוקים הרלוונטיים.

מינוי גורם האחראי על אדם ורכושו

תחום נוסף בו יכול לעסוק עורך דין לענייני משפחה הוא אפוטרופסות. לא מעט מקרים יובילו לכך שבית הדין לענייני משפחה ימנה אפוטרופוס לאדם כזה או אחר. ישנם מקרים בהם הגורם אשר נבחר הוא עורך דין לענייני אפוטרופסות, זאת כאשר אין אדם קרוב יותר שניתן למנות בתור אפוטרופוס. עורך דין המתמחה בתחום מלווה את תהליך מינוי האפוטרופוס או כאשר ישנם חשדות להתנהגות לא  הולמת של האפוטרופוס ונעשית פניה אל האפוטרופוס הכללי. מינוי אפוטרופוס יכול להיות במצבים שונים. החסוי אשר מונה לו אפוטרופוס יכול להיות קטין שהוריו נמצאו על ידי הרשויות  כחסרי יכולת או זכויות לדאוג  לצרכיו. הוא יכול להיות לחילופין גם קשיש ערירי או אדם בעל צרכים מיוחדים.

עורך דין לענייני משפחה בטיפול בנושא צוואות וירושות

עורך דין לענייני משפחה עוסק פעמים רבות בענייני צוואות וירושות. נושא זה הוא רגיש בכל משפחה. התעסקות בתחום נעשית ברגעים קשים בהם המשפחה כולה נמצאת באבל. בין אם חלוקת העיזבון נעשית על פי צוואה ובין אם על פי צו ירושה, את התהליך צריך ללוות עורך דין מומחה בתחום המכיר היטב את התחום, מכיר את סעיפי החוק העוסק הן בצוואות והן בירושות. אין ספק שעריכת צוואה בעזרת עורך דין לענייני ירושה בחיפה או בהתאם לאזור מגוריכם כל עוד אתם צלולים לחלוטין תקל משמעותית על בני המשפחה כאשר יגיע זמן הירושה. משרד עו"ד בראל לאניאדו מספק שירותי עריכת צוואות ומלווה משפחות רבות בתקופה לא  פשוטה שלאחר פטירתו של אדם אהוב בכל הנוגע לירושה, כאשר ישנה  צוואה וגם כאשר אין.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here