חברת עמילות מכס שתייצג אותך מול המכס
קרדיט FREEPIK

ייבוא וייצוא של סחורות כרוך בהתמודדות בירוקרטית לא פשוטה מול רשות המכס, הרשות שאחראית על בקרת המיסים במעברי גבול יבשתיים, בנמלים ימיים ובנמלי תעופה. הרשות בוחנת את המוצרים והסחורות ואמונה על אכיפת איסורים, מגבלות ומיסים, ולצורך ההתמודדות איתה יש להיעזר בגורם מקצועי הנקרא עמיל מכס.

המטרה של שירותי עמילות נכס

שירותי עמילות מכס נועדו לאפשר ליבואנים ויצואנים ליהנות מייצוג מול רשות המכס. בזכות הידע המקצועי הנרחב והכלים המתאימים, שירות כזה הניתן על ידי חברה מקצועית, רצינית ומנוסה תורם רבות לניהול הליכי שינוע סחורות בין מדינות, הקלה משמעותית במילוי הניירת הנדרשת להליכים, טיפול בכלל הביטוחים ובקבלת היתרים מיוחדים מרשויות, ועוד. כל זאת על מנת שהליכי המכס יבוצעו באופן יעיל ככל האפשר, מהיר ונוח ללקוח, ללא טעויות העלולות לעכב סחורה ולהביא להוצאות נכבדות על אחסנה ממושכת, וכן חיסכון במיסוי והבטחת קבלת ואספקת סחורות בזמנים הנדרשים.

שירותי עמילות מכס כוללים אם כן פעולות רבות, לרבות הערכת וסיווג סחורות עוד לפני שהמשלוח יוצא ממדינת המוצא, וכן ייעוץ מקיף הנוגע להסכמי מסחר בין מדינות ועמידה בדרישות של אמנות והסכמים בינלאומיים שונים. בתוך כך, על מנת לייעל את השירות חברות המתמחות בתחום נשענות כיון על טכנולוגיות מתקדמות, תוך שילוב של מערכות מחשוב חדישות ומידע העובר בצורה מאובטחת ושוטפת למעקב וביקורות של הלקוח.

פרינזון – חברה מהמובילות בתחום

אחת החברות המובילות בתחום שירותי השילוח, הלוגיסטיקה ועמילות המכס ליבואנים ויצואנים היא פרידנזון. מדובר בחברה שמאחורי יותר מעשרים שנות ניסיון המספקת ליווי מלא ללקוח בכלל הליכי חוקיות הייבוא, ומתאמת בין הגורמים השונים ומינהל המכס עד שהמטען משוחרר. פרידנזון זוכה לדירוג גבוה במיוחד מצד המכס הישראלי בכל הקשור לתודעת שירות, וכמובן פועלת לפי כלל האמנות וההסכמים, סטנדרטים וחקיקות בשוק הבינלאומי והמקומי. שירותי ניתנים בפריסה ארצית בנתב"ג ובנמלי אשדוד וחיפה, מה שמאפשר קשר ישירה עם בתי המכס והנמלים להשלמת ההליכים באופן יעיל, מהיר וחסכוני לשביעות רצונם של הלקוחות.

יש לציין כי שירותי עמילות מכס של פרידנזון הם חלק אחד מתוך שורה ארוכה של שירותים ומעטפת לוגיסטית שהחברה מספקת לשילוח אווירי וימי, לתעבורה יבשתית ולניהול של שרשרת האספקה. החברה בעל תואר AEO – גורם כלכלי מאושר ממכס ישראל, התוכנית לאבטחת שרשרת המסחר הבינלאומית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here