קרדיט freepik.com

כאשר מדובר על חישוב מס הכנסה כולנו מוצאים את עצמנו מבולבלים וחוששים, וזה מובן לחלוטין. מדובר בתחום מאד רגיש ומבלבל שם לא עוסקים בו ברמה המקצועית וביום יום, לא באמת נבין אותו. לכן חשוב כן להיוועץ בחברות מקצועיות וברמה גבוהה ובאנשי מקצוע ברמה גבוהה על מנת להבין בחישובי מס הכנסה השונים בין אם לשכירים, ובין אם לעצמאיים. וטוב שיש מי שיעשה לנו סדר בנושא.

חישוב מס הכנסה – כולם צריכים לדעת את זה 

חישוב מס הכנסה היא פעולה הנעשית ברמה שנתית וזאת כאשר התשלום של המס מתקיים באופן חודשי על ידי תלוש משכורת של העובדים. הסכום החודשי ששכיר צריך לשלם בכל חודש הוא למעשה ניכוי במקור וגובה התשלום שזהו גובה המס, נקבע בהתאם למדרגות המס ברמה האישית.

כאשר מדובר בשכירים חישוב מס הכנסה מחושב כך שההכנסה החייבת במס מחושבת בקיזוז תשלומים שונים. החישוב מתקיים על סמך מדרגות מס שונות המותאמות אישית. לאחר חישוב גובה המס השנתי מקזזים מסכום המס את הזיכויים.

חישוב מס עבור שכירים שהם גם עצמאיים מתקיים באותו קו ועל אותו בסיס. שיעור של גובה ההכנסה השנתית. במקרה זה העצמאי מחויב במס גם על כל ההכנסות שלו כשכיר וגם כעצמאי. תשלום המס בגין ההכנסות הללו מתקיים דרך תלוש שכר שמונפק עבורו ממקום העבודה ותשלום מס על הכנסות מעסק עצמאי משולם על פי מקדמות המס.

חישוב מס הכנסה על עבודה שניה

כשמדובר על חישוב מס הכנסה על גובה מס מקסימלי. שכירים שמועסקים ביותר ממקום עבודה אחד חייבים בתיאום מס. כך הם לא נדרשים לשלם מס גבוה בין ההכנסות מיותר ממקום עובדה אחד.

היו וחישובי מס בישראל מתקיימים על בסיס משוער שנתי בתחילת מס ישנם מקרים שבהם ישנו פער בין סכומי מס ששולמו על ידי העובד. במקרים אלו הפער הוא לטובת העובד ועל כן ישנה זכאות להגשת טופס החזר מס בו העובד יוכל לקבל את כספי המס העודף. את הבקשה הזאת ניתן להגיש בצורה רטרואקטיבית עד שש שנים לאחור.

אתם לא לבד

כאשר אתם מבצעים חישוב מס בין אם אתם שכירים ובין אם אתם עצמאיים חשוב שתעשו זאת באמצעות חברה מקצועית, או אנשי מקצוע ברמה גבוהה.

אם אתם לא עוסקים בתחום, זה רק הגיוני שתשכרו אנשי מקצוע. כאשר אתם מבצעים חישוב מס הכנסה כל טעות קטנה עלולה לגרום לנזק לכאן ולכאן. חשוב להיות מקצועיים כמה שיותר ולא לנסות לבצע לבד פעולות שעלולות לגרום לכם לתהליך מורכב יותר.

חברה מקצועית ובעלת ניסיון, וותק ויכולות תוכל לבצע לכם את כל הפעולות הפיננסיות בתחום ולהביא לכך שתוכלו לקבל את מלוא ההחזרים המגיעים לכם, בליווי אישי ומקצועי. כי מגיע לכם להיות בידיים טובות.

חברת אינדיגו היא חברת פיננסים המובילה בתחומה בישראל ועוסקת בהחזרי מס במטרה ליצור שקיפות מלאה בתחום החזרי המס. שכירים או עצמאיים אנחנו כאן בשבילכם ומתחייבים לפעול באופן מקצועי והוגן לאורך כל הדרך. הביטחון הפיננסי שלכם הוא הדבר החשוב ביותר, ואין סיבה שתתפשרו על פחות ממושלם

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here