קרדיט: qbic.co.il

כוננית

כאשר מרהטים חדר ילדים כוננית נחשבת כאחד מרהיטי החובה כיון שהיא מייצרת סדר ומקומות אחסון. לילדים קטנים יותר יש צעצועים, משחקים וגם ספרים רבים והארונית יכולה לשמש מקום אחסון וסדר לאותם הצעצועים. כוננית מתאימה גם כאשר הילדים מתבגרים טיפה כיוון שכעת היא משמשת גם כמקום אחסון לספרים ולמחברות שיש להם. ניתן לשים אותה לצד השולחן ובכך לייצר מרחב למידה נוח ומסודר. כוננית יכולה להיות בשימוש לטווח ארוך ויכולה להיות מקום אחסון למגוון רחב של חפצי ילדים מומלץ לבחור במוצר איכותי שיחזיק לטווח ארוך. קיוביק דייזין בע"מ היא חברה אשר עוסקת באספקת ציוד משרדי נרחב חדש ומשומש. מתחם החנות משתרע על שטח של 1600 מ"ר במתחם איירפוט סיטי (קריית שדה התעופה). הצוות של קיוביק יעניק עבורכם שירות נעים במחיר הכי משתלם בשוק.

פינות ישיבה:

בבתים בהם יש מרפסת או חצר גדולה פינות ישיבה הן כמעט בגדר חובה. חצר גדול או מרפסת הן שטח המאפשר לדיירי הבית להירגע, להנות מיום שמשי בחוץ, לנשום אוויר, לארח ואפילו לשחק. פינות ישיבה יכולות לשמש את דיירי הבית והן מתאימות לקריאת ספר בנוח, אכילה וגם שתיית כוס קפה קר ביום חם. הן מאפשרות פינה נוחה למפלט מהיום יום ורבים בוחרים לרכוש פינות ישיבה על מנת לשדרג את הבית שלהם. פינות ישיבה יכולות להיות מותאמות לעיצוב הבית וניתן למצוא פינות מעץ, מתכת וגם פלסטיק. עליהן ניתן לשים כריות שונות לנוחות מריבית מחומרים שונים ובצבעים שונים בכדי ליצור את המראה האידיאלי. פינות ישיבה מהסוג הזה תוכלו למצוא בחנויות ריהוט במרכז.

שולחן עבודה לבית

בשנים האחרונות עבודה מהבית הפכה לדבר שגרתי. כיוון שהבית שונה מהמשרד מומלץ לייצר פינת עבודה מותאמת. מלבד כיסא נוח חשוב מאוד למצוא שולחן עבודה לבית שיאפשר מרחב עבודה מתאים לצורת העבודה שלנו, שכן ממנו אנו מבצעים את העובדה הנדרשת ועלינו להרגיש בנוח על מנת שנוכל לבצע זאת בצורה הטובה ביותר. שולחן עבודה לבית צריך להיות נוח מבחינת גודל, רוחב וגובה ולהתאים כמובן למגבלות המרחב בבית. שולחן עבודה לבית יכול להיות עשוי מחומרים שונים כמו עץ או מתכת ובעל מידות משתנות, כך שההיצע הוא רחב.

קיוביק דייזין מתמחה בתחום שולחנות עבודה לבית, למשרד וציוד משרדי היקפי והיא תעניק עבורכם שירות מלא בתחום תוך מקצועיות והקפדה על רהיטים ברמה הגבוהה ביותר. לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון: 08-8624964.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here