טיפולי פיגמנטציה בפנים

כתמי פיגמנטציה בפנים הם אחת התופעות המטרידות בעיקר נשים אבל לא רק. כתמי פיגמנטציה יכולים להופיע בעקבות מספר סיבות והשילוב ביניהן. הכתמים באופן כללי נוצרים בעקבות פיזור לא מאוזן של מלנין על העור, מה שיוצר ריכוז גבוה של מלנין בנקודה אחת ומתבטא בכתם. סיבה מרכזית להיווצרות כתמי פיגמנטציה היא חשיפה לא מבוקרת לשמש. פיזור המלנין נועד להגנה מפניה ולכן נוצרים גם הכתמים במקומות מסוימים. מעבר לכך גם פעילות הורמונלית יכולה להביא לכך, לכן נוצרים כתמים בתקופת ההריון שפעמים רבות נעלמים לאחר מכן. כתמים נוצרים גם עם הגיל והתבגרות הוער. היום ישנם טיפולי פיגמנטציה בפנים שיעילים וגם בטוחים יותר משיטות הטיפול בעבר.

האם משחות וקרמים מהפארם יכולים להחליף טיפולי פיגמנטציה בפנים?

בטיפולי פיגמנטציה מטפלים בשכבות העמוקות ביותר של העור, בהתאם למיקומו של מצבור המלנין. משחות וקרמים מהסופר, טובים ככל שיהיו, לרוב לא יטפלו בבעיה מהשורש אלא בעיקר יבהירו את הכתם כל עוד משתמשים בהם, וכאשר מפסיקים להשתמש הכתמים יחזרו. טיפול יוכל במקרה הטוב להיות בכתמים שנמצאים בשכבה העליונה של העור. טיפולי פיגמנטציה בפנים מיועדים לטפל בדבר עצמו ולהגיע עד לשכבות העמוקות של העור. אם כבר שימוש במשחות וקרמים, מומלץ להשתמש באלה שנותנת הקוסמטיקאית שהם חזקים יותר וגם יותאמו למטופל/ת באופן אישי ולא מוצרי מדף.

כיצד מטפלים בפיגמנטציה בפנים?

טיפול פיגמנטציה נעשה בשילוב שיטות שונות, תלוי בסוג הכתם והעומק שלו. כשמדובר על שכבות עמוקות, מבצעים פילינג עמוק שמקלף שכבות עור עד לשכבה בה נמצא מצבור המלנין, פוגעת בשכבה וגורמת לצמיחת תאי עור חדשים. השיטה הישנה לפילינג עמוק היא פילינג כימי אשר ידועה באגרסיביות שלה והשפעתה האחידה על כל שטח הפנים, כולל אזורים שאינם עם כתמים. היום יש שיטות עדינות, מדויקות וממוקדות לביצוע פילינג עמוק כמו לייזר או חום. הן הלייזר והן החום המוקרנים ממכשיר ייעודי פוגעים בצורה ממוקדת במקום בו נמצא הכתם ולא בעור סביבו. כך הקילוף הוא של מיקום הכתם בלבד והתוצאה היא מראה טבעי ורענן של העור. לטיפול הלייזר או החום אפשר להוסיף קרמים או משחות שתיתן הקוסמטיקאית שיוסיפו עוד לניקוי הפנים וישמרו עליהם.

בקליניקה פשל מרי את יקי קוסמטיקה רפואית מעניקים טיפול מקיף ומתקדם בפיגמנטציה בפנים ובכלל באמצעות מכשור חדיש ועל סמך הרבה מאוד ידע וניסיון. מוזמנים ליצור קשר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here