קרדיט - pixabay

מגדלי פרחים בנשמתם ידעו לומר לכם בנחרצות, כי פרחים חיים רק עם שורשים בקרקע, כמעט כפי שדגים חיים רק במים. אולם למרות שתלישת הפרחים או אם תרצו- קטיפתם מהאדמה אינה מותירה בהם יותר מכמה פיסות חיים אחרונות, יש דרך לשמר אותן נכון ולהאריך את חייהם של הפרחים גם כעת. מכאן נובע שמם של הפרחים הקטופים- פרחים חיים, להבדיל מן הפרחים המלאכותיים עשויי הפלסטיק, הסיליקון או חומרים אחרים תעשייתיים. אבל שמירה על חייהם של פרחים חיים היא תמיד מלאכה מורכבת ודורשת ניסיון ומיומנות רבה, קל וחומר כאשר מדובר בפרחים שנותקו מהאדמה עליה גדלו ובעצם מקורות המזון והחיים שלהם אבדו. זה כמעט כמו לבצע הנשמה מלאכותית. אז איך בכל זאת ניתן לשמר ככל היותר את הזר שקיבלתם במשלוח ישר עד הבית? מבחינת גידול פרחים ירושלים סובלת מחסרונות טמפרטורה ומזג, אבל באמצעות הדרכה נכונה ניתן להתגבר על כך ולהגיע לתוצאות טובות. פיונה, חנות פרחים ירושלים המבצעת הזמנות משלוחי פרחים בעיר מגלה סודות מקצוע.

רק בתוך הבית

חשוב בעיקר לשים לב למיקומו של זר הפרחים לעומת החוץ. כמובן שהותרת הזר ליובש שבחוץ היא טעות בסיסית, כאמור, אבל יש עוד נקודות מפתח שחשוב לדעת. עבור פרחים ירושלים לא מאפשרת הרבה הנאה מהאוויר הפתוח, זה לא מדויק לכל סוגי הפרחים שהרי רבים מהם גדלים באין מפריע ומעטרים את העיר בחן רב השמור לטבע הפרחוני שלהם, אבל כאשר מדובר על פרחים שאינם מקבלים לחות מן האדמה, היובש שבאוויר הירושלמי יהרוג אותם לחלוטין. יש לשים לב במיוחד כאשר החלונות בחדר מכוונים לכיווני שמש משמעותיים, למקם את הפרחים באופן שלא יאפשר לשמש להשתלט עליהם בקרניה ולייבש את הלחות האחרונה שבהם. כמובן שכלי עם מים יעזור, אבל הוא לא במקום אדמה וגם לא דומה לה. מים יאריכו את חייהם של הפרחים כאשר הם במידה הנכונה, על פי הוראות של איש מקצוע בהתאם לסוג הפרח ולזן המדויק שלו. טפטוף מים קל על עלי הכותרת יכול להוסיף מעט, אך גם להרוס במינון גבוה מדי.

הזנה לפרחים

יחד עם זאת אין לשכוח כי הפרחים מקבלים מן האדמה גם מזון מלבד מים, הכולל חומרים ומינרלים חשובים מן האדמה שאותם לא תוכלו לספק לו. על כן ככל שיהיו יותר קרובים לקטיפתם הפרחים יחזיקו מעמד זמן רב יותר, ומכאן החשיבות הרבה לטריות ולאחריות החברה בה אתם מבצעים את הרכישה. בפיונה, חנות פרחים המציעה משלוחי פרחים ירושלים, אתם יכולים להיות רגועים עם המשלוח שלכם. הזמינו עכשיו את המתנה המושלמת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here