טיפים להכנת הקפה המושלם
קרדיט shutterstock

בפתיחת הבוקר במשרד, בסגירת עסקה חשובה, בשבת בבקר עם העיתון במרפסת. כוס הקפה שלנו מלווה אותנו במהלך החיים, עבור רובנו על בסיס יומי. לכן, חשוב לדעת כיצד מכינים את הקפה המושלם. גם למי שיש מכונה ביתית או משרדית. או למי שאוהב את הקפה שמגיע בקופסא מהסופר. כשהקפה יהיה מושלם תוכלו להנות מהפסקת קפה רגועה ונעימה, לארח את הלקוחות, החברים ולהגיש להם קפה טעים עם ארומה ייחודית.  

אז איך מכינים את הקפה המושלם?

לכל אדם יש את ההעדפות האישיות שלו לגבי הקפה, לכן איך לכך תשובה חד משמעית. אך בכל זאת ריכזנו עבורכם  מספר טיפים קטנים שיהפכו כל כוס קפה למשודרגת יותר.

  1. אז אם אתם אוהבים קפה שחור או קפה בוץ, חשוב שתבצעו אותו על פי הסדר הבא. ראשית תרתיחו את המים היטב. לאחר מכן הכניסו כפית גדושה של קפה לכוס זכוכית. בשלב הבא מזגו את המים הרותחים תוך כדי בחישה איטית כדי למצות את הטעם. רק בסוף הוסיפו את הממתיק האהוב עליכם. לפני שתיית הקפה המתינו מעט לשקיעת הגרגרים. 
  2. אם אתם שותים קפה נמס- הקפה האהוב שמגיע בצורת אבקה או גרגרים החיים שלכם קלים מאד. פשוט הוסיפו מים רותחים סוכר וחלב לפי הכמות הרצויה. תוכלו להכין גם קפה קר. לאחר שתמיסו את הקפה עם מעט מים רותחים, תוסיפו לכוס קוביות קרח וחלב קר.
  3. הכנסת אספרסו תיעשה באמצעות מכונה בעלת לחץ גבוה. למכונה מכניסים פולי קפה טחונים ל25 שניות. המים החמים שעוברים בלחץ גבוה ובטמפרטורה הנכונה מפיקה מהחליטה את הטעמים המדוייקים וקרמה שנוצרת מעל הקפה. בהכנת אספרסו חשוב לבחור פולי קפה איכותיים וטריים ולהקפיד על תחזוקת המכונה.
  4. הכנת קפה באמצעות מכונת קפסולות את המכונה ניתן להשיג בוריאציות שונות ועם פונקציות מגוונות. גם כאן כל אחד יכול לבחור את הטעם של הקפסולה האהובה עליו ודרגת החוזק שלה. חלק מהמכונות האלו כוללות גם מקציף מובנה או מכשיר הקצפת חלב בנפרד. בלחיצת כפתור ניתן להכין את הקפה ולמזוג אותו לתוך החלב המוקצף.

חומר גלם איכותי

אז לא משנה איך בחרתם לשתות את הקפה שלכם. הכי חשוב שתבחרו בחומרי גלם איכותיים המיוצרים מפולי קפה טריים. כדי לדייק את הטעם האישי ניתן לנסות ולטעום כמה סוגי קפה, בטעמים ודרגות חוזק שונים ולבחור את האחד הנכון. לא פחות חשוב לבחור בחברה שדואגת לאספקת קפה וציוד נלווה בצורה מהירה ועם שירות מצויין. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here