כל היתרונות ברכישת ארון הזזה
קרדיט shutterstock

אם אתם מחפשים ארון לחדר השינה, לחדר ארונות או חדר ילדים, כדאי שתבחרו בארון הזזה. מדובר בארון נח צמוד לקיר וניתן להתאים את הגודל והתכנון הפנימי שלו לפי הצרכים האישיים. הארון נקרא ארון הזזה בגלל הדלתות שלו. הן מונחות על מסילה וניתנות להזזה ימינה ושמאלה. את הדלתות מסיתים הצידה, לפתיחה או לסגירה קלה מבלי לתפוס מקום במרחב. 

היתרונות של ארון הזזה.

  • מקום- ניתן לשלב ארון הזזה גם בחדרים קטנים. הפתיחה שלו אינה גוזלת מקום והוא משתלב בקלות בכל חלל קיים.
  • התאמה- את הארון ניתן להזמין בעיצוב אישי לפי צבע רצוי וכמות מדפים נדרשת. ניתן לשלב בו מגירות נישות ואזורי תליה שונים.
  • פונקציונאליות- בדלת ארון ההזזה ניתן לשלב מראה דקורטיבית, דוגמא יצירתית ואפילו מסך טלוויזיה.
  • טריקה שקטה- דלתות ארונות הזזה אינן מרעישות וה מצויידות במעצורי בלימה. כך שגם המפגש של הדלת עם דופן הארון נעשית בצורה שקטה ובטוחה.
  • בטיחות- הדלתות פנימיות ומותקנות על מסילה לאורכו של הארון. כך שניתן לשים אותו בחדר ילדים בצורה בטוחה ללא חשש שדלת תישאר פתוחה ותהווה מכשול, תתעקם או תזוז מההברגה.
  • פתיחה מותאמת אישית- ניתן להזיז את הדלת חלקית עד למדף הרצוי ולהשאיר את שאר הארון סגור.
  • אסתטיקה- ארון הזזה משתלב בצורה הרמונית עם קירות החדר ומאפשר לשמור על מראה מעוצב, נקי ואחיד. 

כיצד לתכנן התקנת ארון הזזה.

לאחר שהבנו את היתרונות הרבים של ארון הזזה. הגיע הזמן לתכנן אותו בצורה נכונה. ישנם ארונות הזזה בגדלים שונים עם 2 דלתות 3 דלתות ואפילו יותר. מחומרים שונים ומגוונים. חשוב למדוד את החלל הקיים כדי להתאים את הארון בצורה מדוייקת. וכן  מומלץ לבחור בארון הזזה מעץ מלא איכותי וחזק בעל מסילות איכותיות וטריקה שקטה. את חלוקת הארון יש להתאים לצורך. ניתן לשלב 2 מוטות תליה ואפילו יותר. חשוב לבחור ארון איכותי הניתן לפירוק והרכבה חוזרת במקרה של מעבר דירה. הקליקו לפרטים נוספים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here