טיפים לטיפוח עור הפנים
קרדיט shutterstock

כל אחת רוצה להיראות חיונית ורעננה עם עור פנים חלק וצעיר. על מנת שאכן מראה הפנים יהיה מטופח ונעים תמיד, חשוב לדאוג לתחזוקה של עור הפנים באופן עקבי וקבוע.

ישנם מספר תכשירים חשובים שהם ממש בגדר חובה לכל אישה כאשר עם הגיל העולה, ישנה חשיבות רבה יותר לשימוש בתכשירים הנכונים שישמרו על העור מפני קמטים ואף יצעירו את המראה שלו.

מוצרי הטיפוח הבסיסיים הם –

  1. סבון פנים – עור הפנים שלנו חשוף כל הזמן. העור שלו דק ועדין והוא עשוי להיפגע מכל דבר. הן מקרני השמש הקופחות והן מהכימיקלים הנמצאים באוויר. הפיח של המכוניות, אדים של בישול או טיגון, כל אלו משפיעים לרעה על עור הפנים.

מסיבה זו חשוב כל כך לנקות היטב את עור הפנים על בסיס קבוע. ההמלצה היא ניקוי יסודי של עור הפנים בעזרת סבון פנים בבוקר ובערב. יש כאלה הממליצים על ניקוי בעזרת חלב פנים ומי פנים. התכשירים הללו מנקים את עור הפנים לעומק ואף מסירים את תאי העור המתים. לאחר שעור הפנים נקי אפשר להתחיל בהזנה של העור.

2. סרום – הסרום הוא מוצר חשוב מאין כמותו. ישנה נטייה לדלג על הסרום ולעבור מיד לקרם הלחות. אך במקרים רבים זו טעות ממש. היות וקרם הלחות אמנם מלחח את העור אך הוא לא חודר אל עומק כל שכבות העור. הסרום לעומת זאת, אם הוא מאיכות טובה, כמו זו של חוה זינגבוים, הרי שהאפקט של הסרום יהיה יעיל מאוד.

3. קרם לחות – קרם לחות נועד לשימוש יומיומי. קרם הלחות חייב להתאים באופן מושלם לעור הפנים של המטופלת. אי אפשר לבחור קרם לחות אופן סתמי.

קרם לחות לפנים אמור להעניק לעור את האיזון הדרוש ואת הלחות במינון המתאים. קרם נכון , יעניק תחושה מאוזנת ונעימה תוך העשרת העור ברכיבים חיוניים שיסייעו בשמירת מאזן הלחות של העור כמו גם שמירה על בריאות העור.

ישנו קרם לעור רגיל וקרם לעור שומני. יש קרם לעור יבש ויש קרם לעור בוגר ועייף. קרם מתאים ישדרג את המראה ואת התחושה של העור.

4. קרם עיניים – קרם העיניים נועד לאזור העדין שסביב העיניים. הוא מעניק לחות והזנה ומסייע בשמירה על גמישות העור תוך שהוא מעניק מראה רענן וצעיר.

התאמה נכונה של מוצרי הטיפוח

בגלל שלתכשירי הטיפוח יש משמעות כל כך רבה לבריאות העור וגם למראה של עור הפנים, חשוב לבחור את מוצרי הטיפוח בקפידה רבה.   

כדי שהבחירה אכן תהיה נכונה ובריאה, חשוב להיוועץ בקוסמטיקאית שתאבחן נכון את מצב העור ותתאים את תכשירי הטיפוח הנכונים שאכן יעניקו את המענה הנכון.

חשוב להקפיד על שימוש נכון בסדר הנכון של תכשירי הטיפוח.

המוצרים של חוה זינגבוים מבטיחים עור פנים נעים, רענן, צעיר וחיוני.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here