קרדיט: pixabay

משפחות רבות בישראל חיות במינוס ומפחדות לשכור את שירותיו של יועץ כלכלי משפחתי מכמה סיבות. זה יכול להיות בשל תחושת הבושה שלהם: לחשוף את המצב הכלכלי שלכם למישהו שהוא כביכול זר. זו יכולה להיות מתוך הרגשה מוטעית שעוד רגע יוצאים מזה והינה אנחנו יכולים לבד. זו יכולה להיות בשל העובדה שאינכם מבינים או רוצים להבין שהמינוס וההתדרדרות הכלכלית שקורית מדי חודש היא כדור שלג שצריך לעצור ועכשיו. לבסוף, זה גם יכול להיות מתוך חוסר אמונה או ויתור על המצב וקבלת המצב הקיים והמשך ההתדרדרות שלו. עם זאת, חשוב לקחת את הצעד הראשון – ולבקש עזרה. מוזמנים לפנות אל עמיחי מרקס.

איך לבחור יועץ כלכלי משפחתי שיתאים לכם?

  • כימיה ואמונה – אז הדבר הראשון שנרצה להתייחס אליו הוא הכימיה עם היועץ הכלכלי המשפחתי שלכם. ללא כימיה התוכנית לא תעבוד. אם אין לכם חיבור אישי טוב עם היועץ שלכם, לא תכבדו את העצות שלו ולמעשה תבזבזו זמן גם לעצמכם וגם ליועץ – רק שהיועץ מקבל תשלום על הזמן הזה, ואתם מוציאים עוד כסף מבלי ללמוד איך לשפר את המצב שלכם.
  • תכנית עבודה – כימיה ואמונה ביועץ הכלכלי שלכם יכולה לעבוד בדרך כלל אם זה מתאים לתנאים או לכללים שלכם. אין זה אומר שאתם לא רוצים לנסות או לא מוכנים לעשות כלום כדי לשנות את המצב הכלכלי שלכם, אבל ייתכן מאוד ותרצו לעשות זאת בתנאים שלכם או בהדרגה – ולא באמת לגזור את האשראי, לא לקנות לעצמכם שום דבר, או חס וחלילה לצמצם באוכל ולהישאר רעבים. בקשו מהיועץ הכלכלי לשמוע באופן כללי את ה"אני מאמין" שלו לגבי התהליך, ואם תוכלו להתחבר לזה אפשר יהיה לצאת לדרך.

החשיבות של ייעוץ לניהול כלכלת המשפחה

יועץ כלכלי משפחתי כמו עמיחי מרקס מאמין בהתאמה אישית של תוכנית הבראה כלכלית לכל משפחה, בהתאם למאפיינים שלה שכן אלה משתנים בין משפחה אחת לאחרת. כמו כן ניתן להתנהל כלכלית בצורה נכונה יותר גם באופן הדרגתי וגם באופן מידי אולם אין זה בהכרח אומר שצריך לשנות את החיים מקצה לקצה כיוון שזה לא יעבוד. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים, ותוכלו לצאת לדרך חדשה כבר משיחת הטלפון הראשונה.

קישור לאתר: https://www.amichai-marx.co.il/ 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here