למה כדאי לעשות השוואת מחירי ביטוח אונליין?
קרדיט freepik

ביטוח רכב אונליין מזמן הפך לנחלתם של בעלי רכבים רבים, הכל הרבה יותר מהיר, פשוט ואין צורך להמתין לשירות לקוחות. עם זאת, למה לבטח אונליין מבלי לבדוק את כל שאר האפשרויות שיש לכם באינטרנט? אנו מדי שנה מבטחים את עצמו "על עיוור", בוחרים באותה חברת ביטוח מבלי לבדוק עד כמה היא משתלמת לנו.

ביטוח רכב אונליין – תחרות

אתר של ביטוח רכב אונליין הוא אתר ניטרלי שאינו בהכרח קשור לגוף ביטוחי כלשהו. ישנן שתי מטרות להצבת ביטוח רכב אונליין באתר, האחת היא כאשר חברת הביטוח עצמה מציגה את כל מחירי הביטוחים השונים המתחרים מתוך ביטחון מלא בכך שההצעה של אותה חברת ביטוח הוא המשתלם ביותר. האופציה השנייה היא כאשר אתר ניטרלי מציב השוואת מחירים אונליין לביטוח הרכב בכדי לעודד תחרות ולהוריד מחירים. מאז ומתמיד היה פער מחירים בין חברות הביטוח, אך כאשר המידע אינו נגיש אנו למעשה לא יודעים מה אנו מפספסים. ברגע בו התחרות נפתחה למחוזות אחרים (לאינטרנט), והנגישות להצעת המחיר כל כך פשוטה המחירים ירדו בקיצוניות. כיום רוב המחירים בין חברות הביטוח כמעט זהים, השוני בא לידי ביטוי בהטבות, מסלולים, ושירות.

מסלולים והטבות

אולי זה ישמע מצחיק, אבל בסופו של דבר לחברת הביטוח יש אינטרס שתעלו על הכביש כמה שפחות. בשל כך, חברות הביטוח מציעות מסלולים לנהגים בעלי קילומטראז' נמוך, חיילים, סטודנטים, שומרי מסורת וכן הלאה… זאת אומרת שהחברה מסכימה לבטח אתכם לתקופה קצרה יותר או לתקופה מסוימת, אלו חלק מהמסלולים הנפוצים היום. כמו כן, אם אתם נהגים זהירים בעלי עבר ביטוחי נקי, אחת ההטבות אליה אתם זכאים בחברות מסוימות היא הוזלת מחיר הביטוח. היתרון בביטוח רכב אונליין הוא שגם המסלולים וההטבות נמצאים פרוסים מולכם באופן מסודר, ובאופן בו תוכלו לראות את ההבדל בין כל החברות.

זמינות 

אתרים להשוואת מחירי ביטוח רכב מנגישים לנו את הגישה לבטח את הרכב בכל זמן שאנו רוצים. בעבר היינו צריכים לתפוס את שירות הלקוחות של חברת הביטוח בטלפון, להמתין עד שעונים לנו, ואם אין לנו את כל הטפסים הדרושים, נחכה עד מחר. היום ברגע בו אתם נכנסים לאתר של השוואת מחירי ביטוח רכב אונליין כל מה שעליכם לעשות הוא לבחור את חברת הביטוח עם המסלול המשתלם ביותר, דרך אותו אתר אתם יכולים להיכנס לאתר של חברת הביטוח ישר לעמוד בו אתם רוכשים את ביטוח הרכב.

אז לסיכום, הסיבה לכך שכדאי לכם לפנות לאתר להשוואת מחירי ביטוח רכב אונליין היא שבאתר קיימת תחרות, שם תמצאו את המחירים והמסלולים המשתלמים ביותר – את גולת הכותרת של כל חברת ביטוח. באתר תוכלו לסנן את כל המסלולים שלא רלוונטיים אליכם, וברגע בו מצאתם את הביטוח המשתלם, תוכלו בו במקום לבטח את הרכב שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here