קרדיט Canva

באירועים וכן בחגים השונים, נהוג להפתיע את העובדים עם מתנות או מארזי הפתעה. רוצים להפתיע אבל בגדול? זיכרו שאי אפשר באמת להפתיע, אם בוחרים עוד פעם משהו שבלוני, עוד פעם מתנה כמו בשנה שעברה. כלל שמאוד יכול לעזור, יהיה לבחור משהו שימושי, אבל כדאי מאוד שזה יהיה גם רעיון מקורי שיצליח להשיג את אפקט ה"וואו!" אז אם אתם רוצים לצאת מהקופסא ולהביא מתנות ממותגות, מפנקות ומגניבות לעובדים, אתם מוזמנים לקרוא את הדברים הבאים.

לזהות נכון – את הטרנד הנכון 

דרך יחסית נוחה לצאת מהקופסא ולמצוא מתנה מגניבה ומפנקת, תהיה להסתמך על טרנדים. אם תסתמכו על טרנדים ישנים, על מה שהיה מיוחד להביא בשנה שעברה או בשנה הקודמת, כנראה תצליחו פחות לרגש. נסו לחפש אונליין ברשת טרנדים מעניינים ורעיונות עדכניים. תוכלו לחפש חברות המתמחות בפתרונות מגוונות של מוצרי פרסום ומתנות ממותגות. חברה מתמחה שמקפידה להתחדש ולהיות מעורבת בתחומה, תדע להציג לכם טרנדים מפתיעים, עדכניים ומתאימים בדיוק לימינו אלה.

מתנות קונספט – בהתאמה למותג או לאירוע

לא רק לכבוד החגים נהוג לפנק את העובדים עם מתנות. ארגונים וחברות נוהגים לארגן מתנות לעובדים גם בימי כיף חגיגיים, באירועי חברה, בכנסים ובהשקות מיוחדות. לקראת אירוע, אפשר לחשוב על קונספט שיתאים לערכי המותג או ספציפית, ברוח האירוע המתקרב. אם חוגגים בחברה למשל השקה של מוצר חדש, ניתן למתג מתנות באופי של המוצר הזה. ניתן להזמין מוצר עם לוגו החברה ועם הדפס של המוצר או דימוי של הפרויקט שהושק לא מכבר. תשומת לב לפרטים הקטנים, מחשבה ומקוריות יחד עם ערך מוסף, יגרמו למקבלי המתנה להעריך מאוד את ההשקעה.

מתנה מפנקת שהעובדים ירצו לקבל

כדי לצאת מהקופסא, ניתן לחשוב על רעיונות שהעובדים ישמחו מאוד לקבל. אפשר להסתמך על מאפייני עובדים כגון גיל או תחביבים. אפשר להסתמך על העדפות של עובדים בעלי מקצועות או תפקידים מסוימים. אם מרבית העובדים שלכם מחבבים גדג'טים והרבה שיחות מסדרון עוסקות בכך, גדג'ט מפנק ומקורי ישמש כמתנה מצוינת. אם עובדים רבים הינם הורים לילדים קטנים, הרי שי שיתאים לגילאים צעירים יוכל להתאים. למשל תיק ממותג ואיכותי לגן או לבית הספר. ישנן מתנות מפנקות, שמסמלות אווירה משפחתית חמימה ונעימה. כך למשל גרביים מחממות ממותגות, לקראת החורף, או כירבולית נעימה ויוקרתית. בעונת הקיץ, אפשר להפתיע עם ערכת משחק חוף, ערכת טיולים או קמפינג בשילוב מגבת רחצה וחלוק. ניתן ללכת על סגנון יוקרתי ומיתוג מפתיע, שובב, אטרקטיבי או מיוחד.

עובד מוערך, משקיע יותר בעבודה

תוכלו לחשוב, לא רק מה רוצים לתת, אלא גם מה העובד ייהנה לקבל. היכנסו לנעליים שלו, וזיכרו כי עובד שמרגיש מוערך משקיע יותר בעבודה. כאשר אתם תשקיעו מקוריות, מחשבה ורעיונות במתנות מגניבות, תקבלו הרבה בחזרה. מתנות ופרסים יכולים להועיל כתמריץ בשוטף וכן כשי בחגים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here