ייעוץ זוגי בצפון
קרדיט:pixabay

חלק ניכר מהתרבות בעולם שלנו סובב סביב האבה הרומנטית. התרבות שלנו מוצפת בכך- השירים, התיאטרון, האומנות וכמובן סרטי הקולנוע מציפים אותנו בתדמית האהבה הרומנטית ואיך כביכול נראה זוג אוהבים באמת. ואז מגיעים לחיים שאחרי האופוריה. שבוע, חודש מקסימום שנה לאחר החתונה הזוג כבר  מבין כי האדם איתו נכנסו לחופה הוא לא היצור המושלם איתו חשבו שהתחתנו. יש לו רצונות, שאיפות וצורת חיים שונות משלנו, מעצם היותו אדם אחר. לאט לאט נוצרים פערים, ורגעי הרומנטיקה הופכים נדירים יותר ויותר. וכאן בדיוק נכנס הייעץ הזוגי בצפון- המצב אינו חייב להישאר כך. להיפך- אם אתם רוצים את האהבה עליה חלמתם כדאי לכם לקחת את עצמכם בידיים.

בייעוץ זוגי בצפון נבין כי האהבה לא נעלמה. הפערים, התסכולים וחיי היומיום העמוסים מסתירים אותה ממנו, אך היא שם. ובייעוץ זוגי מקצועי בצפון תוכלו לגלות אותה בחזרה. נביא כאן עקרונות חשובים העולים במהלך הייעוץ:

  • תקשורת- דיבור כנה ופתוח הוא הבסיס לחיי נישואין בריאים. לא פעם זוגות מגלים כי עבר זמן רב מאז הצליחו לדבר בצורה אמיתית. הגדרת המקום והזמן לדיבור והקשב נקי עשוי לחולל בחיי הנישואין שלכם פלאים.
  • גישור על פערים- מעצם היותכם בני אדם שונים, אתם חווים דברים אחרת. ההרגלים, הרצונות והחשיבה שלכם שונים, ולא פעם הפער יוצר תסכול. בייעוץ הזוגי תוכלו לדבר את הפערים כך שתבינו אחד את השני בצורה מדויקת ובהירה יותר, ורמות התסכול וחוסר ההבנה ההדדיים ירדו.
  • איך מתמודדים במצבי קצה- כמו בחיים של כל אחד, גם בחיים הזוגיים ישנם מצבי קצה. בייעוץ הוזי תלמדו כיצד לעבור את מצבי הקצה בלי לשבור את הכלים, ויותר מכך- לצאת מהם זוג חזק ויציב יותר.

מקצועיות ללא פשרות

בכדי להצליח להכניס את האיכויות אותן הזכרנו לעיל, על היועצת הזוגית להיות מקצועית. שושי הרשקו, יועצת זוגית  בצפון בעלת ותק ומוסמכת מטעם מכון אדלר לייעוץ הורי תעזור לכם להעלות את הזוגיות שלכם לקומות חדשות שלא הכרתם ולהחזיר את האהבה הישנה לחיים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here