קרדיט https://funtasy.co.il/

מתחם ים המלח הוא מתחם נהדר לתיירים מכל רחבי העולם וכמובן גם מישראל. מיליוני תיירים מגיעים לאזור מדי שנה לטבול במים המיוחדים עם הסגולות של ים המלח. לצד חוויית קניות באזור, בטן גב וכמובן טבילה במי ים המלח אין הרבה אטרקציות באזור ולכן אם אתם מתכוונים להגיע לנופש בים המלח סביר להניח שתרצו למצוא אטרקציות נוספות מדליקות באזור. בכל הנוגע לאזור ים המלח אטרקציות לא חייבות להיות מוגבלות לטבילה בים וכי תוכו להגיע למתחם הפאנטזי איילנד המפורסם באזור וליהנות ממגוון אטרקציות נוספות ומלהיבות.

מה ניתן למצוא במתחם הפאנטזי איילנד בים המלח?

המתחם הגדול והנעים של הפאנטזי איילנד בים המלח כולל מגוון אטרקציות מלהיבות לכל המשפחה. בין האטרקציות המובילות ניתן למצוא:

  • טיול לעין בוקק – מסלול הליכה רגלי נהדר, קצר ובשביל רחב ונעים להליכה. במקום ניתן למצוא מעין נסתר מדהים ביופיו ובכלל ליהנות מהטבע הנהדר במקום ופעילות מדליקה לילדים של הליכה עם טבילה במעיין.
  • קולנוע 7 מימדים – אם אתם אוהבים סרטים בתלת מימד חכו שתראו את קולנוע 7 המימדים החדשני במתחם הפאנטזי הסמוך למלון לאונרדו קלאב בים המלח. הקולנוע המדהים הזה כולל חוויה מטריפת חושים לכל המשפחה. לרשותכם מגוון סרטים לבחירה בכמה ז'אנרים שונים, כך שתוכלו לבחור את הז'אנר והסרט המועדף עליכם. הסרטים איכותיים ומדליקים במיוחד עם אטרקציה שתכניס אתכם לאווירת הסרט. הסרטים באורך של 6 עד 14 דקות בדרך כלל ואטרקציה כוללת מגוון אפקטים מדליקים שיגרמו לכם לחיות בסרט. מתאים לגיל 4 ומעלה.
  • לייזר טאג – לבשו את אפוד המגן המיוחד וקחו את רובי הלייזר. כנסו למבוך החשוך, הרגישו את המוסיקה הקצבית ברקע לצד אווירה מעורפלת ומחשמלת במיוחד. התקיפו את יריבכם וצברו כמה שיותר נק'. פעילות נהדרת עם החברים, המשפחה ואפילו מול אנשים זרים.

ים המלח אטרקציות שאתם לא רוצים לפספס:

בכל הנוגע לנופש באזור ים המלח אטרקציות עשויות להיות מונוטוניות ומשעממות. לכן מתחם כמו הפאנטזי איילנד נחשב למרענן במיוחד. אנו מזמינים אתכם להגיע אל המתחם כבודדים, זוגות, משפחות ואף כקבוצות. חייגו אלינו לסניף אילת 08-9118282 או לסניף ים המלח 08-9118282

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here