יש לך עסק עצמאי? אין שום סיבה לשלם הון על תוכנות

קשה להחזיק עסק בישראל. גם אם כל הפעילות שלך מסתכמת מהבית ודורשת רק לפטופ, זמן וכישרון, חסמים רבים עומדים בדרכך ולא תמיד קל להחזיק את הראש מעל המים. כחלק משלל ההוצאות הכבדות בהן כרוכה הפעילות העסקית שלך, יש להשקיע כסף רב בפתרונות תוכנה. כדי להקל על ההוצאה הכבדה, עומד לרשותך פתרון חדשני.  Exon Games פיתחו פלטפורמה חדשנית המאפשרת לרכוש תוכנות במחירים נמוכים באופן ניכר מהממוצע בשוק ולהתחיל לעשות בהן שימוש תוך דקות מרגע הרכישה.

אנו עושים כל שביכולתנו כדי לנהל את העסק שלנו באופן מסודר וחוקי. כחלק מכך, אנו משקיעים לא מעט משאבים על מנת לרכוש רישיונות לכל התוכנות שלנו ולוודא כי איננו עוברים על החוק. זהו צעד מבורך. אחרי הכול, שימוש עסקי בתוכנות ללא רישיון מהווה עבירה פלילית. למרבה הצער, מדובר לרוב בהוצאה של מאות שקלים. שוק פתרונות התוכנה בישראל מתאפיין במחירים גבוהים מאוד ועל אף שכיום התקנת תוכנה כבר אינה דורשת כל מדיה פיזית או תכנון מוצרי מדף, המחירים נותרים בעינם. אפילו עבור מוצרים מיושנים יחסים כמו ווינדוס 7, אנו עשויים לשלם לא מעט. כדי להתחיל להניע את השינוי המיוחל, יש לפנות אל הגורמים המקצועיים לקבלת המענה המדויק והמשתלם ביותר. 

רכישה, הורדה והתקנה מעכשיו לעכשיו

איך זה עובד? אין פשוט מזה! במציאות בה איננו נזקקים עוד לדיסקים או כל מדיה פיזית אחרת כדי להתקין תוכנות, אין שום סיבה שהדבר יהיה מסובך. כל שעליך לעשות הוא להיכנס לחנות הדיגיטלית שלנו או לפנות לשירות הלקוחות בטלפון ולבחור בפתרון התוכנה הנדרש עבורך. 

לאחר ביצוע תשלום תוך שניות באשראי, בפייפאל או בביט, נשלח אליך קוד הפעלה בדוא"ל ומידע עם הפעלתו, פשוט מורידים את התוכנה, מתקינים ומתחילים לעשות בה שימוש מידי. כל התוכנות מגיעות עם רישיון דיגיטלי ומאפשרות לך לעשות שימוש חוקי לחלוטין בתוכנות. בין אם מדובר בהתקנת אנטי וירוס חדש או אקטיבציה לווינדוס 10, אנו מעמידים לרשותך צוות מקצועי שילווה אותך לאורך כל תהליך ההתקנה ויוודא שהכול עובר חלק.

תוכנות ומשחקים במבצעים אטרקטיביים

גם לגיימרים שבינינו ממתינות הצעות ייחודיות ומשתלמות. נשמח להראות לך כי ניתן להשיג עבור Call of Duty מחיר נמוך בהרבה מזה שהכרת עד היום ולהציע לך עוד שלל משחקים חדשים במחירים שוברי שוק. כדי להתחיל ליהנות מהיתרון של Exon Games עוד היום, כל שעליך לעשות הוא רק להרים טלפון, לחייג 076-5994411 ולבצע רכישה נוחה ומלווה בתמיכה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here