לא תמיד קל לנו להיפרד מהילדים שבילו איתנו עד כה בבית ולשלוח אותם אל שנתם הראשונה בגן. מעבר לקשיי הפרידה המובנים, קיימים לא מעט חששות. אנו רוצים להבטיח כי הגן החדש יידע לטפח את התכונות הייחודיות שלהם ויאפשר להם לצמוח ולהתפתח כאינדיבידואלים. כדי להבטיח שכך יהיה, הבחירה בגן המתאים היא קריטית. רשת גני גולן מציבה את האוטונומיה בראש סדר העדיפויות ומעמידה לרשותך צוות פדגוגי בעל הכשרה מקיפה שיעניק לילדך יחס אישי וכלים להתפתחות בריאה ומיטיבה.

הפילוסוף הגרמני פרידריך ניטשה אמר באחד מספריו "החינוך הוא הריסת היוצא מן הכלל לטובת הכלל". במקרים רבים, זהו אכן המקרה. צרכים מערכתיים, חוסר תשומת לב, הכשרה חינוכית מוגבלת ושלל שיקולים זרים אחרים, עשויים להפוך את תהליך החינוך לכזה המסב יותר נזק מתועלת. כדי להצליח ליצור אינדיבידואלים עצמאיים הפועלים על מנת לשנות את החברה ולא על מנת להתאים את עצמם אליה, נדרשת התערבות נכונה כבר בגיל הרך. גן שיוכל להעניק לילדך יחס אישי, לזהות את החוזקות הייחודיות לו ולטפח אותן, הוא זה שיאפשר לו לפתח חשיבה אוטונומית. במילים אחרות, מדובר בקידום חינוך פרוגרסיבי.

קרדיט:ganeygolan.co.il

לספק עוד היום את הבסיס לכישורי העתיד

העולם בו אנו חיים משתנה בקצב מהיר ובלתי צפוי. עובדה זו יוצרת מצב בו אנו מתבקשים כמחנכים המפעילים משפחתונים במודיעין ובתל אביב ושלל גני ילדים, להנחיל ערכים וכישורי חיים לילדים, לקראת עולם שאין לנו כל מושג מה יהיה טבעו. זהו אתגר מורכב הדורש למידה מתמדת ונכונות להשתנות ולהתפתח.

לכן, אנו שומרים בכל עת אצבע על הדופק ופועלים במגוון אפיקים על מנת לזהות שינויי מגמה שיש לתת להם מענה הן בקרב הילדים והן במציאות בה הם מתפתחים. במקביל, אנו מקיפים את הילדים בשפע של עולמות תוכן לפיתוח הכישורים היצירתיים, לחיבור עם עולם הטבע וללמידת חקר המושתתת על סקרנות כנקודת מוצא ועל יכולת לעבוד בשיתוף פעולה.

לטפח ילדים עצמאיים ובטוחים בעצמם

אם כחלק מחיפושיך אחר גני ילדים תל אביב באה בחשבון ונמצאת בקרבתך, גני גולן היא הכתובת האידיאלית עבורך ועבור ילדיך. ההכשרה המתמשכת ממנה נהנה הצוות שלנו והפיקוח הצמוד והשוטף שאנו מקבלים ממדריכה פדגוגית מוסמכת מאפשרים לך לדעת בביטחון כי העבודה החינוכית נבחנת מחדש ללא הרף ומאפשרת לנו לספק לילדים את התנאים האופטימליים להתפתח. למידע נוסף, ניתן לפנות אלינו בטלפון 052-4680780.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here