כל הטעויות באריזת דירה לקראת הובלה
Credit: shutterstock

עומדים לפני מעבר דירה ומעוניינים לארוז את הארגזים באופן המושלם ביותר? זה הזמן להכיר את כל הטעויות שיש להימנע מהן, שמשום מה גם אורזים ותיקים נוטים לעשות 

תיאמתם תאריך מול חברת הובלות דירות, אספתם שלל חומרי אריזה למעבר דירה וההתרגשות כבר נמצאת בשיאה? מעולה! רגע לפני שאתם מסתערים על הארגזים, הרשו לנו להזמין אתכם לקרוא את הכתבה שלפניכם, הכוללת את כל הטעויות הנפוצות ביותר שרבים מאתנו עושים במסגרת פרויקט האריזה. הזמן קצר והמלאכה מרובה אז בואו נצא לדרך…

מתחילים לארוז לפני שמסננים 

ככול שיהיו לכם יותר ארגזים להעביר, כך עלות ההובלה צפויה להיות גבוהה יותר בהתאם. מעבר לכך, אין שום סיבה שתעבירו פריטים כאלו ואחרים שלא נמצאים בשימוש וספק אם אי פעם יהיו בשימוש. לכן לפני שאתם מתחילים לארוז, הקדישו מספיק זמן לסריקת הדירה ונסו להבין מאילו פריטים הגיע הזמן להיפרד. 

כך לדוגמה, יתכן שתתקלו בבגדים ישנים שאתם כבר לא ממש אוהבים ללבוש, מכשירים חשמליים שאף פעם לא תשתמשו בהם, ספרים ישנים שאין סיכוי שתקראו וכיו"ב. את כל אלו יש לרכז בארגז או שניים ולהעביר לחברים או בני משפחה, שישמחו לקבל אותם.   

סוגרים ארגזים מבלי לסמן 

ישנה חשיבות עליונה למספר כל ארגז וארגז ולציין באופן מפורט ברשימה מסודרת מה מכילים הארגזים השונים. כמו כן כשאתם רוכשים חומרי אריזה למעבר דירה, הקפידו להוסיף לרשימת הקניות גם מדבקות צבעוניות. כדי שכל ארגז יגיע לחדר שאליו הוא צריך להגיע בדירה החדשה, עליכם להדביק על כל ארגז מדבקות צבעוניות בצבע אחר וביום המעבר, לסמן כל דלת ברחבי הדירה בצבע המתאים. 

באופן הזה הסבלים יוכלו לדעת שהארגזים שמסומנים במדבקות צהובות צריכים להגיע לחדר הילדים, הארגזים שמסומנים במדבקות אדומות צריכים להגיע לחדר השינה של ההורים והארגזים שמסומנים במדבקות שחורות, צריכים להגיע למטבח. 

משאירים חללים בין הפריטים

כשאורזים ארגזים, חשוב להימנע מתזוזה של הפריטים בארגז. על אחת כמה וכמה כשמדובר בפריטים שבירים. כדי למנוע תזוזה של הפריטים בארגז בזמן ההובלה, ניתן למלא את החללים עם מוצרי טקסטיל שונים כמו מפות שולחן, מעילים, חולצות, מגבות וכיו"ב. כמו כן מומלץ מאוד לרפד את תחתית הארגז באמצעות מגבות או שמיכות על מנת לשכך את הזעזועים ולמנוע נזקים לציוד שלכם. 

אורזים פריטים שנמצאים בשימוש יומיומי 

כולנו חולמים על פריקה זריזה ויעילה שתאפשר לנו להתחיל את החיים בדירה החדשה תוך שעות ספורות בלבד מהרגע שבו אחרון המובילים יסגור מאחוריו את מהדלת. עם זאת, לא אחת מלאכת הפריקה נמשכת ימים ארוכים ולעיתים גם שבועות. כדי למנוע מצב שבו לא תצליחו לאתר פריט שנמצא בשימוש יומיומי לאחר המעבר, רכזו את כל הדברים שנמצאים בשימוש יומיומי וארזו אותם במזוודה קטנה. 

נסו לדמיין שאתם הולכים לצאת לחופשה של כמה ימים ושעליכם לארוז פריטים כמו תחתונים וחזיות, תרופות שנמצאות בשימוש יומיומי, מברשת שיניים ומברשת שיער, תמרוקים וכו'. בהצלחה! 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here