קרדיט freepik

אחד הכלים המתקדמים ביותר והטובים ביותר לניהול עסקים זהו מערכת crm , אשר הינה מערכת ניהול קשרי לקוחות ברמה הגבוהה ביותר שיש. כמו כן המערכת הינה כוללת ניהול לידים, ניהול לקוחות ואנשי קשר, העלאה של חוזים, תהליכי עבודה ועוד. כמו כן שימוש במערכת crm , הינה תקל עליכם רבות בעסק ותחסוך לכם המון בעלויות של העסק. כמו כן המערכת הינה מקצרת תהליכים וכן המערכת כעיקר תפקידה הוא לשיפור השירות אל מול הלקוחות דבר אשר חוסך המון לעסקים אשר משתמשים בה. כמו כן חברות רבות עושות שימוש בתוכנת הcrm  ועושות זאת תוך הצלחה רבה ותוך כך שזה מקל עליהן. חברת YPAY  הינה מספקת מערכת חכמה אשר מקלה על עסקים רבים, ועושה זאת בפשטות ועיליות פשוט מדהימה. כמו כן חלק מהשירות שלנו כולל חתימות דיגיטליות אשר הינן נוחות, גיבוי מסמכים בענן, הפקדת דוחות, רישום הוצאות, דו"ח הפרשי שומה ועוד מגוון רחב של דברים, הנהלת חשבונות, שירותי סליקה, חשבוניות, מחזורים ועוד, כל מה שצריך בשביל שהעסק שלכם יתנהל כמו שצריף.

 

עסק מדהים ואיכותי

אחד הדברים החשובים ביותר בעסק זה הפיכתו לעוסק מורשה לאחר עוסק פטור שכן עוסק מורשה היו בעל עסק אשר מחזור הכנסותיו עולה על 100 אלף ₪ בשנה, וכן בעל עסק אשר מעסיק יותר מ2 עובדים. פתיחת עוסק מורשה הינו הליך חשוב בדרך לפתיחת חברה במידה ובעל העסק אשר ירצה שכן ההבדל העיקרי בין עוסק מורשה לעוסק פטור זה עצם כך שעוסק מורשה מחויב לשלם מע"מ ועוסק פטור למעשה פטור ממע"מ. על מנת להפוך את העסק שלכם לעוסק מורשה יש להגיש את כל המסמכים בצורה יסודית ומסודרת ולעשות כן באופן נעים ואיכותי.

 

לפתוח עסק בצורה חוקית ואיכותית

על מנת לפתוח עסק באופן מושלם ואיכותי יש צורך באנשי מקצוע מיומנים אשר יעזרו לכם להבין את ההליך של פתיחת עסק, שימוש בתוכנות מתקדמות אשר עוזרות לכם לנהל את העסק, חשבוניות, חשבי שכר, ועוד דברים אשר עליכם להבין כיצד הם מתנהלים. לשם כך תוכלו לפנות ל YPAY  אשר תעזור לכם להפיק חשבוניות לעסק שלכם ולמעשה לעשות כל מה שאתם צריכים בעסק שלכם בצורה נוחה ואיכותית, תוך כך שהתוכנה שלנו היא רב גונית ותענה על כלל הצרכים שלכם. לפרטים נוספים צרו קשר במייל שלנו: [email protected]

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here