קרדיט תמונה FREEPIK

האפשרות לשלם באמצעות תשלומים דחויים מאפשר לנו כלקוחות לרכוש מגוון רחב של מוצרי גדוגמת מוצרי חשמל או לחילופין רהיטים, בעת בה אנו פורשים את התשלומים למספר חודשים. מיותר לציין כי עבור הלקוחות מדובר בהקלה משמעותית, במיוחד לאור העובדה כי מדובר על האלטרנטיבה היחידה שמעניקה לאוכלוסיות מסוימות את האפשרות לרכוש רכישות גדולות מעין אלו. הבעיה המרכזית נמצאת למעשה בצדו השני של הכביש שכן, בעלי העסקים השונים אשר מקבלים את השיקים הדחויים שלנו על מוצרים שהם שילמו עבורכם במזומן, מדובר למעשה בתשלום שלא ניתן לממש באופן מיידי. אותם בעלי עסקים מוצאים את עצמם מתמודדים מול בעיה כלכלית שמונעת מהם את האפשרות להתנהל בצורה נכונה ומדויקת מהצד הכלכלי. יחד עם זאת, חשוב לציין כי מדובר על פעולה שמובילה לא פעם ולא פעמיים למצב בו אותם בעלי עסקים נחסמים ולא מצליחים להתקדם כלכלית לאור המחסור בתזרים המזומנים. בדיוק בגלל הסיבה הזאת ניכיון שיקים וייעוץ עסקי יכולים לעזור ולעשות סדר במצב הכלכלי של העסק, וגם של האדם הפרטי.

מה ניתן לעשות עם אותם שיקים דחויים?

חשוב לציין כי יש מספר אלטרנטיבות שונות שניתן ליישם על כל אותם שיקים דחויים, בעת בה אחת האפשרויות הנפוצות הינה להפקיד את השיק למשמורת בבנק עד להגעת מועד הפירעון. יחד עם זאת, ניתן יהיה להעביר את אותם שיקים דחויים לגורם אחר בעת בה מדובר על שיקים פתוחים, אפשרות נפוצה בקרב בעלי העסקים השונים. מדובר למעשה על אפשרות בה הם מעבירים את השיק לספקים, בעוד שהספקים ממשיכים לגלגל את אותם שיקים הלאה. יחד עם האמור, חשוב לציין כי מדובר על אפשרות הניתנת ליישום רק בעת בה מדובר על שיקים עד סכום מסוים על פי חוק ניכיון שיקים. על כן, חשוב לציין כי ישנם לא מעט אנשים שמעדיפים לא לחכות עד להגעתו של מועד הפירעון אשר רשום על גבי השיק גם אם לא מדובר על כאלה הלחוצים מבחינה כלכלית. 

מה חשוב לדעת לפני שפונים לשירות ניכיון שיקים?

עבור כל אותם אנשים הנתלים בתשלומים דחויים ישנו פתרון אידיאלי המכונה שירות ניכיון שיקים. חשוב לציין כי בין כל אותם חברות פיננסיות אשר מציעות שירותי פירעון שיקים, ישנו תעריף שונה בעמלות השירות ולכן, ההמלצה המרכזית תהיה לוודא כי אתם בוחנים היטב את כלל החברות השונות בשוק במטרה להבין את קשת המחירים הרחבה בענף וכך למעשה, להבטיח בחירה משתלמת ונבונה. יחד עם האמור, יש לציין כי לא מעט חברות נותנות ללקוח רק חלק מסוים מהסכום, בעוד ששאר הכסף מועבר בעת בה החברה מוודאת כי אכן מדובר בשיק אמין. ברוב המוחלט של המקרים, יהיה מדובר בבחירתם של בעלי עסקים, פרילנסרים, עצמאיים ובעלי ארגונים וחברות כאלו ואחרות, בעת בה האנשים הפרטיים יהיו המיעוט שבדבר. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here